Staalkontroll Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tror dette kan bli ganske bra! God jobb Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 ÆSJ! Dette er det styggeste designet jeg har sett på et forum noen gang! Drittfdesign! 4999819[/snapback] Slutt å klag. Bare å skifte skin... Skjønner ikke hva all den klaginga er for... 4999835[/snapback] Nei, du kan faktisk ikkje det. Eg er enig i at designet er heller dårlig, alt for dominerande knappar som drar oppmerksamheten vekk frå teksten. Generelt mykje stor skrift der det ikkje er nødvendig. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 ÆSJ! Dette er det styggeste designet jeg har sett på et forum noen gang! Drittfdesign! 4999819[/snapback] Slutt å klag. Bare å skifte skin... Skjønner ikke hva all den klaginga er for... 4999835[/snapback] Ingen andre skin som ser noe bedre ut! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg spør igjen: Hvorfor er ikke alle innlegg, inkludert OT-innlegg, telt opp på nytt? Dette ble lovet... 4999719[/snapback] Fordi OT-innlegg er verdiløse? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Gir alle sammen et lite kurs her: Om du ikke liker ting kan dere anvende dere av såkalt konstruktiv kritikk. Det betyr at dere ikke bare skal klage å si at forumet ligner på [insert noe stygt her], men heller si hva som er galt, og hva som kan gjøres bedre. Da kan det nemlig bli bedre etter hvert. Så stopp og klag og start med konstuktiv kritikk. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg prøver, men jeg synes Ueland skulle holdt seg her hele tiden akkurat nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nice. Enkelt og oversiktlig og endelig kom den "fremover" knappen som jeg har savnet det siste året. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hvordan får jeg laget en spoiler advarsel? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ved første øyekast fikk jeg sjokk av å se det nye forumet. Og så www.diskusjon.no da *sperre opp øynene* Menmen. Får vel gi det en sjanse. Ikke det at vi har så mye valg Irriterende at det skal være så treigt, dog. Skulle tro det skulle bli raskere når de oppdaterte det, men ingenting overrasker meg når det gjelder hastigheten på dette forumet lenger Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg prøver, men jeg synes Ueland skulle holdt seg her hele tiden akkurat nå! 4999877[/snapback] For det første er det mange andre som også har ansvar, selv om Ueland er "The Boss". For det andre så kan det nok tenkes at de i drift holder på med feilrettinger for øyeblikket. Men alt blir nok lest, iallefall den konstruktive kritikken. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hastigheten er så som så siden det for øyeblikket er en god del flere besøkene enn vanlig, så det tar litt tid å stabilisere seg. Tha sims: [ spoiler ] tekst [ / spoiler ] Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Synes forresten default-skinnet suger Det dynamiske HW.no-skinnet fungerte til en viss grad, men da kommer ikke postcounten opp (jeg setter pris på å se den). I tillegg så synes jeg det var veldig vanskelig å holde styr på hvilke tråder som er lest eller ikke (koffert?!?). Defaultskinnet hadde alt for små bokstaver, så det var vanskelig å lese emnet på trådene. Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Hmm.. jeg skrev for litt siden en tråd i PHP forumet, en lang tråd, kan ikke se å finne den igjen. Hvor ble den av? Bug? Edit: det jeg skrev lå heldivis i historie, så jeg fikk submittet innlegget ved å klikke meg bakover i browseren! Men jeg skjønner ikke hvorfor innlegget ikke kom inn første gangen. Endret 13. oktober 2005 av MadMe Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg prøver, men jeg synes Ueland skulle holdt seg her hele tiden akkurat nå! 4999877[/snapback] For det første er det mange andre som også har ansvar, selv om Ueland er "The Boss". For det andre så kan det nok tenkes at de i drift holder på med feilrettinger for øyeblikket. Men alt blir nok lest, iallefall den konstruktive kritikken. 4999915[/snapback] Skjønner det er mye stress her nå, men hvis alt blir hørt så skal jeg gi det litt tid. Som sagt, hvis ikke dette blir fulgt skikkelig opp, kommer nok forumet til å miste en del brukere, hvert fall at en del brukere er mindre aktiv. Vi får vente å se på statistikken. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Var litt uvant at Quote, Edit osv var kommet nede i stedet for oppe :S Men ellers ser det greit ut hehe Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hvor er det gamle hardware-skinnet Ellers meget bra. Tar sikkert en stund å venne seg til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Var ganske greit design egentlig. Men som sagt så syns jeg knappene er alt for dominerende og kommer nok til å quote feil innlegg en del ganger nå. Likte heller ikke at "mine innlegg" knappen er borte! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Jeg tror vi kan konkludere med at folk gjerne vil ha tilbake mulighet for å bruke gammel HW 2 kolonners-skin. I tillegg vil jeg gjerne ha muligheten for å skru av/på visning av poscount. Endret 13. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Kan ikke det bli lagd en poll om man likte det gamle eller nye forumet best? Lenke til kommentar
moray Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Førsteinntrykket på design: Synes ærlig talt ikke dette var en forandring til det bedre, men det er jo rart hva man blir vant til. Tenker spesielt på dette i farta: Dette ser ut som en link... Forstår ikke at teksten man quoter skal være blå? Dette er en link. Dette er ikke en link. Kunne heller byttet ut blåfargen som blir brukt til "quote" med "link" blåfargen, og brukt sort i quoteruta. Ellers er det fint med "søk i tråd", funksjonen. Dette har vært savnet. Støtter forslaget med poll. Hva med en poll om hvilket skin som skal være "default"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå