Gå til innhold

Velkommen til nytt forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Dette var uvant ja, opplever forumet som veldig tregt akkurat nå, men det har vel noe med, oppgradereingen.

 

Ellers så er jeg fornøyd! :thumbup:

 

EDIT: Ellers så synes jeg at HW kan fjerne "post telleren" det er mange som ser seg blind på denne telleren! Den har ingen praktisk funksjon i det heletatt..

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Eneste jeg legger merke til er at quote er blitt forandret +- reply quote er plassert nedenfor innleggene, og så er det litt rotete når du kommer til bunnen av tråden..

 

Men jeg liker denne versjonen bedre enn den gamle jeg, kanskje fordi den aldri falt helt i smak hos meg.. Synes vi er på vei i riktig retning mot slik det var før den forrige oppdateringen..

 

Nå gjenstår det bare at dere fikser profilen på selve hw.no, den er altfor kald etter min smak..

 

PS Håper der har fikset den mer eller mindre ubrukelige søkefunksjonen som var på det gamle forumet.. :cry:

 

 

Default skinnet er perfekt, bare fiks linker til de forskjellige sidene som er i nettverket, håper dere kan gjøre det..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
EDIT: Ellers så synes jeg at HW kan fjerne "post telleren" det er mange som ser seg blind på denne telleren! Den har ingen praktisk funksjon i det heletatt..

4999344[/snapback]

 

Kan ikke du og dere som ikke liker den, bare drite i å se på postcounten da, evt velge et skin hvor den ikke vises (om det er mulig).

 

Og så kan alle vi andre som liker å ha counten der, bruke den til hva enn vi måtte ønske å bruke den til, uten den forbannet ørkesløse diskusjonen hvorvidt den skal vises eller ei som dukker opp hver eneste gang det gjøres endringer på forumet.

 

G

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Er det i det hele tatt er forskjell på linke-fargen og vanlig skriftfarge? Kjører hw.no-dynamisk-skinnet, og det å oppdage linker er IMO skrekkelig vanskelig. :)

 

Edit: Test. Test.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Jeg glemte en ting.

 

Jeg savner muligheten til å kunne skrive inn sidetallet i tråder, slik at jeg ikke trenger å trykke to sider tilbake i tretti minutter.

4999387[/snapback]

 

 

det er fult mulig , bare trykk på tallet som sier hvilken side du er på , genialt i storer tråder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...