Xecuter Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Gamer.no skinet er blått... hvor er det hvite og oransje skinet?? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Jeg vil ha den gode gamle forumskinen som det var før! Jeg også Endret 13. oktober 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hehe, endelig sier jeg. Har ventet på dette lenge Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Etter å ha betatestet dette i noen måneder nå, må jeg si at jeg er veldig fornøyd med det nye forumet Lenke til kommentar
pej Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 hmm, alle skinnene er like jo.. (iallefall nesten alle) er det mulig å få tilbake ett rødt (og helst dynamisk) Overklokking.no skin? 4998877[/snapback] Gamer.no skinet er blått... hvor er det hvite og oransje skinet?? 4999067[/snapback] Gamer.no, Overklokking.no og Amobil.no vil alle stille med egne skin etterhvert. De skinene som ligger tilgjengelig nå er bare midlertidige skins, og vil bli erstattet så snart som de respektive eierne har fått gjort ferdig egne skins. Frem til den tid vil jeg anbefale dere å heller benytte et annet skin, som vil være langt mer funksjonabelt. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Syns det alltid er spennende med nytt design. Var kult med blogg funksjon. Og veldig bra at man kan linke til den man har fra før av. Var redd for at det ikke kom til å være mulig når jeg så den funksjonen, glad for at det ikke var sånn. Akkurat nå funker ikke forumet så bra på grunn av belastningen, men etter det så kommer det nok til å gå bra. Og det ser ut som om alle skins skal bli lagd om igjen eller noe, siden det ikke er noe annet en standard skin på mange. Men ser ut til å bli bra, alt funker her. Lenke til kommentar
Helgenen Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Gratulerer! Det enkle er egentlig det beste, også her. I lengden vil folk komme til å elske dette, fordi det er funksjonellt og enkelt. Samtidig er det ikke proppet med glorete farger, som gjør at man får hodepine og det som verre er.. I like it. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vil nok ta noen dager før jeg blir vant med det nye forumet, men sånn var det også forrige gang hw.no pusset opp. Lurte på en liten ting, hvorfor står det ikke "forum.hardware.no......." i adresselinjen? Står https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=482534&st=40 Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 hmm, alle skinnene er like jo.. (iallefall nesten alle) er det mulig å få tilbake ett rødt (og helst dynamisk) Overklokking.no skin? 4998877[/snapback] Jepp, på vei Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Pent. Men jeg måtte prøve noen ganger før jeg klarte logge inn. Mulig det har noe med denne: Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere Regner med det går seg til med tid og stunder. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 nei, første inntrykket er slett ikke bra. Likte ikke dette skinnet ett sekund... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Gratulerer med nytt forum, ja! Det nye forumet var både praktisk og pent men det tar nok litt tid å bli vant til det. Alt funker som det skal, de fleste brukerne er koselige og hyggelige og derfor er dette Norges beste forum. Endret 13. oktober 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nederst til venstre har du en drop down meny med skins 4998961[/snapback] Jeg fant det nå. Vil dere slenge inn "hardware.no old skin"? STERKT ønsket! 4998969[/snapback] AMEN. Nesten hver jævla gang jeg går inn på en tråd eller siden skifter til noe annet, så kommer det en Filmelding, det er jævlig irriterende, dette oppstod etter det ny skinnet deres. Måtte trykke Oppdater 5ganger før jeg kom inn her, FEM!! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg liker ikke designet. Kansje en vanesak, men jeg likte det ikke. Synes det er for... "skarpt" Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Synes det burde gå an å skifte forum style tilbake til "gamle" hw.no stilen, sånn som man kunne før, velge utseende på forumet rett og slett... i profilen. Mulig det bare er meg som ikke finner det? I liked it better the way it was before. Men uansett synes jeg det er interessant med noen av de nye "featurene" som har blitt lagt til Blogg? Dessuten. Hw. no old FTW! Men det skjer jo ikke en dritt når man skifter skin? Bare bannere på toppen og plassering av "sidestolpen" Selve trådene/innleggene ser jo prikk like ut uansett hvilken man velger lol Endret 13. oktober 2005 av Feh Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 hømm savner postconten litt , men kan sikkert leve uten den skinnet er ok , jeg bruker hw.no dynamisk , det andre fylte ikke ut skjemer i bredden ellers så lurer jeg litt på det med vedlagte filer , må jeg slette alle for og legge opp nye ?? Du har brukt 21.78mb av 256k , jeg har slettet noe , men det hjelp ikke så mye Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Blir nok fort vant til det nye forumet. Håper at dei får fiksa serveren, så den ikkje blir overbelasta kvart 5. minutt. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 postcounten er der, men bare ikke på hw.no skinnet... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) hømm savner postconten litt , men kan sikkert leve uten den skinnet er ok , jeg bruker hw.no dynamisk , det andre fylte ikke ut skjemer i bredden ellers så lurer jeg litt på det med vedlagte filer , må jeg slette alle for og legge opp nye ?? Du har brukt 21.78mb av 256k , jeg har slettet noe , men det hjelp ikke så mye 4999179[/snapback] Hvis du velger IPB Default Skin, så får du postcounten tilbake. EDIT: Skal alle skifte skin nå plutselig? Først Steam og så HW. Endret 13. oktober 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Dette tror jeg kommer til og bli bra bare dere blir kvitt alle barnesykdommene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå