Gå til innhold

Velkommen til nytt forum

Anbefalte innlegg

Ueland: Hva hvis VI koder det som trengs for en slik funksjon (og evt. andre funksjoner folk ønsker), og plasserer den rett i fanget på dere, vil det kunne bli aktuelt å legge inn disse funksjonene da?

Av blant annet sikkerhetsmessige grunner, nei. Da vi skal ha full oversikt over systemene våre.

Når det gjelder om post count vil vises eller ikke blir det avklart om kort stund.

5057675[/snapback]

Men ville det da være så vanskelig å teste ut dette greiene på f.eks testforumet deres? Og har dere virkerlig ikke tid nok til å lese gjennom en kode? Eventuelt hyre inn to-tre anonyme folk som melder seg frivillig, som overhodet ikke kjenner hverandre og som dere vet er til å stole på, så alle kan se om de finner noen dumme greier i den...

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg synes det skal bli tatt hensyn til dette, når folk vil det. Spesielt når folk ikke ville ha fjernet det (flertallet).

5057735[/snapback]

Skyt først og still spørsmål siden :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvorfor ikke lage et skins som har alle disse infolinjene, og ta de bort ifra da andre skinnene, slik at brukeren kan velge fritt?

5061629[/snapback]

Og hvilket av designene skulle dette blitt da? Jeg vil gjerne ha HW.no-dynamisk MED postcount, andre vil ha andre skin. Enkleste hadde vært å sette på postcount i alle skin, det skader INGEN og gir bare litt ekstra informasjon som de fleste finner nyttig. Ser ikke ut til at det er så mange administratorer som leser her for tiden, forumet burde jo være slik brukerne vil ha det, med innflytelse av administratorene. Å fjerne noe slikt som postcount uten å ha en avstemmning blir egentlig ikke så rettferdig.

Lenke til kommentar
Hvor har dere gjort av muligheten til å se folk som skriver og leser i kategoriene nå?! Det var jo en flott funksjon som jeg lenge har gledet meg. Bruker hardware.no -skin.

5003350[/snapback]

Den står nederst som vanlig den.

5003513[/snapback]

Nei...

Mener kategorier, ikke tråder..

5004658[/snapback]

And we ask again...

Lenke til kommentar

Kan ikke funksjonen som viser om det har kommet nye svar i tråder dukke opp igjen? Snakker om der hvor man finner sine egne innlegg ("Finn denne brukerens innlegg").

Enten var det veldig matt farge på "brevet", når det ikke var nye svar, eller så var det sterk farge, når det var kommet nye svar.

Veit at vi har "Mine innlegg", men den viser tråder. Jeg likte det førstnevnte mye bedre.

Lenke til kommentar

Hvorfor har dere en engelsk språkpakke og de linkene på toppen er fortsatt skrevet på norsk?`

En ting til, når dere legger til norske knapper, kan dette legges til den norske språkpakken bare. Og ha engelske knapper på den engelske. Hvis det har seg slik at dere har tenkt å gjøre det. Se bort ifra denne.

Lenke til kommentar
Hvorfor har dere en engelsk språkpakke og de linkene på toppen er fortsatt skrevet på norsk?`

En ting til, når dere legger til norske knapper, kan dette legges til den norske språkpakken bare. Og ha engelske knapper på den engelske. Hvis det har seg slik at dere har tenkt å gjøre det. Se bort ifra denne.

5117035[/snapback]

Jeg regner med at den øverste menyen ikke inngår i språkpakkene, noe som gjør at menyen er hardkodet inn i alle skin'ene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...