Gå til innhold

Velkommen til nytt forum

Anbefalte innlegg

Jeg har enda tilgode etter min fartstid her å se noe som helst forandring etter at brukerne har sagt fra. For min del har jeg nå tatt i bruk de utenlandske forumene mer og mer. Og min aktivitet her på hw har sunket betraktelig.

Enig med Goebbels i hans kommentarer i de tråder der vi diskuterer det nye forumet: Gratulerer forumstyret, dere har gjort hw et så mye bedre sted å være.

5040487[/snapback]

Du har ikke en favoritt liste, slik at jeg kanskje kan teste.. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Postcount er for meg førsteprioritet av de tingene jeg vil at skal endres med forumet slik det er nå, med utbytte av ikoner/grafikk på andreplass.

De siste dagene har jeg blitt mer og mer frustrert over å måtte sjekke profilen til folk for å se postcount.

5039084[/snapback]

Han har så rett! :D

Lenke til kommentar
Ganske off topic:

"Altså har man mange muligheter for å oppfylle alle kravene. Lenge siden jeg har tenkt på matte, men blir antall muligheter 4^4 som blir 256?"

Det blir vel 16 dersom jeg ikke er helt på bærtur.

5043185[/snapback]

Du er på bærtur ;)

4^2 = 16

4^3 = 64

4^4 = 256

Lenke til kommentar
Ganske off topic:

"Altså har man mange muligheter for å oppfylle alle kravene. Lenge siden jeg har tenkt på matte, men blir antall muligheter 4^4 som blir 256?"

Det blir vel 16 dersom jeg ikke er helt på bærtur.

5043185[/snapback]

Du blandar nok ^ og *, opphøyd i og multiplisert med.

4^4 er det samme som 4*4*4*4 som blir 256. :)

1) Å se Postcount burde være frivillig

2) Off-topic-poster burde ikke telle med, men burde også være frvillig

3) Bosted burde være frivillig

4) "Registrert" burde være frivillig. Noen mener at å se om brukeren har vært på forumet de 5 siste åra og posta omtrent ingenting betyr mer enn antall poster.

1) Heilt enig! Av\På-knapp i kontrollpanel

2) Veit ikkje om det lar seg gjere å kunne slå av og på postcount i Off-Topic, men dersom det er enten eller bør den være av.

3) :yes:

3) :yes:

Hadde det vært mulig å komponert ein eigen profil ville eg hatt status (Bruker, Brukermoderator) og postcount. GRUPPE (som for øvrig står med STORE BOKSTAVAR!!) er jo heilt på jordet når du får tilnærma samme informasjon rett over. Nytteverdien i å sjå registreringsdatoen har eg framleis til gode å finne.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at 4^4 ikke er 256 men at 4^4 er feil uttrykk til å beskrive det han sier. Det han sier :

1) Å se Postcount burde være frivillig

2) Off-topic-poster burde ikke telle med, men burde også være frvillig

3) Bosted burde være frivillig

4) "Registrert" burde være frivillig. Noen mener at å se om brukeren har vært på forumet de 5 siste åra og posta omtrent ingenting betyr mer enn antall poster.

Altså har man mange muligheter for å oppfylle alle kravene. Lenge siden jeg har tenkt på matte, men blir antall muligheter 4^4 som blir 256?

Antall permutasjoner dette blir kan skrives som 2^4 hvor svaret blir 16.

Lenke til kommentar
Som sagt, vi kommer ikke til å implementere en slik mulighet, den muligheten vil kun komme på plass hvis utviklerene selv lager en slik mulighet.

Men vi drøfter eventuelle andre måter å gjøre på, men der er ikke noe avklart enda.

5056821[/snapback]

Hvorfor ikke? Hvilke andre muligheter?

Lenke til kommentar

ang. det nye overklokkings skinnet:

hadde det vært mulig å få menyen på siden tilbake, istedet for at den er i en liste på bunnen?

og det ser litt rart ut helt øverst på en forumsiden når man er ikke på en tråd, med disse to forskjellige linjene som repeterer hverandre to ganger, sånn sett, er det jo det samme over hvert inlegg, bare at da skjer det bare en gang, og ikke to...

jeg liker forøvrig det som de har foreslått her med å kunne velge om diverse info skal komme opp...

ellers topp skin :thumbup:

Lenke til kommentar

Ueland: Hva hvis VI koder det som trengs for en slik funksjon (og evt. andre funksjoner folk ønsker), og plasserer den rett i fanget på dere, vil det kunne bli aktuelt å legge inn disse funksjonene da?

Skjønner ikke hvorfor dere er i mot ting som mange støtter opp om.

Lenke til kommentar
Ueland: Hva hvis VI koder det som trengs for en slik funksjon (og evt. andre funksjoner folk ønsker), og plasserer den rett i fanget på dere, vil det kunne bli aktuelt å legge inn disse funksjonene da?

Av blant annet sikkerhetsmessige grunner, nei. Da vi skal ha full oversikt over systemene våre.

Når det gjelder om post count vil vises eller ikke blir det avklart om kort stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...