Gå til innhold

Velkommen til nytt forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ueland: hvorfor har man tilsynelatende bestemt at ingen skal kunne se postcount?

hvorfor kan ikke dette være frivillig enten utfra skin, eller (allerhelst) option i kontrollpanel?

 

Mvh

G

5038218[/snapback]

Fordi det har vært større diskusjoner om post counten i alle år, og dermed har vi gjort det enkelt en gang for alle og tatt den mer eller mindre vekk. (ja du kan enda se den i profilen din bla)

 

Diskusjonene tidligere har vært bla:

-hvorfor ikke post count overalt

-hvorfor ikke annen teller

-hvorfor ikke enda en annen teller

-hvorfor ha post count i det hele

-hvorfor ikke bare ta den vekk

 

og så videre og så videre.

Lenke til kommentar

Men det er fremdeles ikke noe godt svar på hvorfor ikke man kan la brukeren selv velge om det skal vises ikke!

 

på lik linje med:

 

Ønsker du å se andre medlemmers signaturer?  	
Ønsker du å se bilder i innlegg, som smileyer og vedlagte bilder?  
Ønsker du å se andre medlemmers avatarer?

 

Hadde det vært så utrolig komplisert å legge til:

Ønsker du å se andre medlemmers postcount? 

 

??

 

Og alle hadde fått det slik de ville.. det som populert kalles en vinn/vinn situasjon noe som dere som admins ideelt sett ville være ute etter.

 

G

Lenke til kommentar
Fordi det har vært større diskusjoner om post counten i alle år, og dermed har vi gjort det enkelt en gang for alle og tatt den mer eller mindre vekk. (ja du kan enda se den i profilen din bla)

 

Diskusjonene tidligere har vært bla:

-hvorfor ikke post count overalt

-hvorfor ikke annen teller

-hvorfor ikke enda en annen teller

-hvorfor ha post count i det hele

-hvorfor ikke bare ta den vekk

 

og så videre og så videre.

5038388[/snapback]

 

Denne posten din tyder vel heller på det motsatte: at ganske mange er relativt engasjerte i dette.

Men kan vel heller tyde på at folk har gitt opp å protestere, selv om det angår de daglig, og det er da vitterlig hevet over enhver tvil her på forumet at det er ikke bare de som velger å ytre seg som er enige, greit nok at de ikke kan måles.

 

Men du er sikkert enig med meg at relativt mange gjerne vil ha denne tilbake, selv om det i akkurat denne tråden bare er et fåtall.

 

men hva er den egentlige grunnen til at den ble fjernet, og at konklusjonen ikke ble å beholde den?

Avstemning blandt brukerne? neppe!

avsteming i forumstyret?

eller bare en admin eller to som fjernet den?

 

med store håp om at den kommer i et skin eller i kotrollpanel igjen

G

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor et mindretall skal få diktere hvordan resten av oss skal oppleve forumet...

 

Som jeg har sagt før, hvorfor fikse noe som ikke er ødelagt.

 

Hva er galt med postcount, jeg liker den. Jeg har vært her i 3 år og synes den er ypperlig veileder om noen er aktiv på forumet.. Som meg selv, er ikke superaktiv, men skriver i snitt et innlegg per dag..

 

Jeg synes dere virkelig burde kjørt en poll på noe som dette, jeg trur det kan engasjere en del av de som er trofast til forumet...

Lenke til kommentar
Fordi vi ikke har tid til å legge til hvert eneste ønske som kommer fra brukerene våre, samt at vi ikke ønsker å modfifisere hovedsystemet mer en nødvendig. Forøvrig har jeg heller ikke sett at mer enn et par brukere har utrykket ønske om en slik mulighet.

5038487[/snapback]

 

Eh... hvis jeg ikke tar helt feil er postcount standard i IBP er ikke det riktig? Hvis det er det har dere fjernet den... og hvorfor er den i kun noen skin? Og hvorfor fjerne den etter flere år med den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Syntes hvertfall det burde vært en avstemming før en evt. fjerning av postcount slik at det hadde blitt rettferdig. Dette er en så stor avgjørelse (mener nå jeg og en del andre tydeligvis) at man burde spørre hva brukerne ønsker før man handler. Tipper flertallet helst vil ha postcount, og argumentet ditt

Forøvrig har jeg heller ikke sett at mer enn et par brukere har utrykket ønske om en slik mulighet.
holder ikke mål, det er de færreste som faktisk poster og leser denne tråden. Ta en avstemming heller.

 

EDIT: Nøyaktig 130 brukere har til nå postet i denne tråden (ja, jeg talte), skal disse 130 representere alle på forumet?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Fordi vi ikke har tid til å legge til hvert eneste ønske som kommer fra brukerene våre, samt at vi ikke ønsker å modfifisere hovedsystemet mer en nødvendig. Forøvrig har jeg heller ikke sett at mer enn et par brukere har utrykket ønske om en slik mulighet.

5038487[/snapback]

Hvorfor ikke??

 

Jeg skjønner ikke hvorfor et mindretall skal få diktere hvordan resten av oss skal oppleve forumet...

 

Som jeg har sagt før,  hvorfor fikse noe som ikke er ødelagt.

 

Hva er galt med postcount, jeg liker den.  Jeg har vært her i 3 år og synes den er ypperlig veileder om noen er aktiv på forumet.. Som meg selv, er ikke superaktiv, men skriver i snitt et innlegg per dag..

 

Jeg synes dere virkelig burde kjørt en poll på noe som dette, jeg trur det kan engasjere en del av de som er trofast til forumet...

5039035[/snapback]

Liker også post-count den er et møst

 

Postcount er for meg førsteprioritet av de tingene jeg vil at skal endres med forumet slik det er nå, med utbytte av ikoner/grafikk på andreplass.

De siste dagene har jeg blitt mer og mer frustrert over å måtte sjekke profilen til folk for å se postcount.

5039084[/snapback]

Samma her :p

Lenke til kommentar
Det er jo helt essensiellt å ha "min maskinvare" i profilen, slik at når noen trenger hjelp eller har et problem, kan man bare slå opp i vedkommendes profil, der har man som regel den infoen man trenger. Nå må man spørre hele tiden!

Det rare er at man kan fortsatt legge inn "min maskinvare" i kontrollpanelet..

5012121[/snapback]

Det er fikset. :)

Lenke til kommentar

Er nettop det som er litt av problemet her, det blir ikke presentert noen som helst grunn til at dette ble fjernet. til tross for at veldig mange ønsker at count'en skal vises.

 

Det mest logiske ville jo i tilfelle være at den vises, frem til en ordning er på plass med brukervalg. hvor de som ikke ønsker at den vises kan skjule den..

 

men den gang ei.

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar

Jeg har enda tilgode etter min fartstid her å se noe som helst forandring etter at brukerne har sagt fra. For min del har jeg nå tatt i bruk de utenlandske forumene mer og mer. Og min aktivitet her på hw har sunket betraktelig.

 

Enig med Goebbels i hans kommentarer i de tråder der vi diskuterer det nye forumet: Gratulerer forumstyret, dere har gjort hw et så mye bedre sted å være.

Lenke til kommentar

Jeg bruker nå overklokking.no-skinnet, og jeg er så absolutt ingen overklokker.

 

1) Å se Postcount burde være frivillig

2) Off-topic-poster burde ikke telle med, men burde også være frvillig

3) Bosted burde være frivillig

4) "Registrert" burde være frivillig. Noen mener at å se om brukeren har vært på forumet de 5 siste åra og posta omtrent ingenting betyr mer enn antall poster.

 

Altså har man mange muligheter for å oppfylle alle kravene. Lenge siden jeg har tenkt på matte, men blir antall muligheter 4^4 som blir 256?

 

Glemte "Fra", noe som gjør det hele enda verre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...