Gå til innhold

Velkommen til nytt forum

Anbefalte innlegg

Hvorfor er postcount fjernet ifra profilene til venstre når du leser en tråd?

5027717[/snapback]

AAAAAAAAAAAAaahhhhhhhh

Dette er egentlig dødsirriterende, jeg bruker default og syntes den var helt grei og sa så.. Så ødelegger dere denne med å fjerne antall innlegg, medlemsnr og bosted... Som nevnt tidligere så er ikke alltid nicket nok til å kjenne igjen en bruker...

Jeg var positiv til forumendringene og eneste jeg ønsket var kanskje noen linker øverst på dette skinnet til div. sider i nettverket..

Håper dette var en liten error en eller annen plass, om ikke begynner jeg å gå lei av hele hw.no og endringene deres....

Har ennå ikke klart å venne meg til forsiden til hw.no, så forumet var/er egentlig siste holdeplass for meg.. Blir det borte og så er det liksom ingen vits å være her mer... Må da finnes alternativer til hw.no, t.o.m. i lille Norge.. Ellers får jeg vel holde meg til utlandet... :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du bytter til diskusjon.no-skinnet (nederst på denne siden, en nedtrekksmeny, så er postcount, medlemsnr og bosted fremdeles med.

Diskusjon.no er forøvrig et finere skin enn hw.no-skinnet :).

5032318[/snapback]

Om du leser så bruker jeg default, synes ikke no om å ha meny på venstre side..

Det var som sagt nesten helt perfekt, men så slettet dem postcount, medlemsnr og bosted.. Eneste jeg ønsket meg var kanskje et par linker øverst, men neida, det går selvsagt ikke..

håper egentlig at hele greia er en feil som dem retter opp, men har en rar følelse at dem vil at vi skal bruke de (ubrukelige) skinnene som dem kommer opp med..

If ain`t broken, why fix it?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Tror ikke IPB støtter dette @kd.

5033784[/snapback]

*le litt*

Er ganske mye egen kode fra hw.no-gutta i denne kildekoden ja. Som @kd sier; er bare til å sette seg ned og kode litt ;)

EDIT: En ting til, på hw.no dynamisk-skinnet (vet ikke hvordan det er med de andre) er "Siste 10 poster"-bakgrunnsfargen ulik slik den er i trådvisningen. Var ikke særlig pent.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

jeje, bruker overklokking.no sitt skin, ser ikke ut som dem har ødelagt det ennå...

men går vel ikke lange tiden når jeg nevner at dette skinnet er bra.. :cry:

Eller nei, dem har visst tatt bort alternativet for "mine innlegg" øverst, må bruke

"min assistent", noe som er helt &%"#%

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Ueland: hvorfor har man tilsynelatende bestemt at ingen skal kunne se postcount?

hvorfor kan ikke dette være frivillig enten utfra skin, eller (allerhelst) option i kontrollpanel?

Mvh

G

5038218[/snapback]

Fordi dem egentlig ikke bryr seg, men noen har saagt til dem at de ikke vil ha det så dem tok det vekk.. Tyder ihvertfall på dette da ingen har fått noe svar om akkurat det, om det var en feil eller om det er gjort for å fjerne enkelte av oss forumbrukere.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...