Gå til innhold

Velkommen til nytt forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm. Er det bare meg, eller har postcounten forsvunnet fra hwbedriftskinnet nå? Mener nemlig helt bestemt at det var der første dagen med nye forumet. Nå må jeg bruke akam-skinnet.

5020050[/snapback]

Den var nok der ja, men den forsvinner etterhvert på alle forum skins.

 

Selv om jeg har klagd en del må jeg likevel si at jeg syns Ueland & Co gjør en fantastisk jobb med å drifte Norges desidert beste forum. Heia heia.

5021356[/snapback]

Heia Tufte, ja heia Tufte.... :)

Lenke til kommentar

Skulle starte gentoo linux etter en periode i windows jeg oppdaget til en forskrekkelse at Forumet ikke funka i firefox side menyen kom under selve bildet og logoen til hw.no kom over hele bildet,

det var akkurat som å prøve ie på en side som ikke støtta den :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det syntes jeg også. Det er så mange brukere her på forumet at jeg trenger å se både brukernavn, avatar og postcount for å vite hvem som er hvem.

5024977[/snapback]

Jeg har av samme årsak funnet det nødvendig å ignorere alle brukerne med bruker nr. på mer enn 4 siffer :p

 

Spøk til side, du har absolutt et poeng.

Hvis en ser det fra et rapporterings- og moderatorsynspunkt så sier postcount også noe som registreringsdato ikke sier med tanke på erfaring i å poste.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt tidligere, jeg synes at det burde være mulig og skru av/på visning av postcount.

 

Hvorfor er tittelen "Diskusjon.no" i Diskusjon.no-skinnet, uansett hvilken post man er inne på? Liker det bedre når tittelen er "Diskusjon.no +emnetittel".

Endret av @kd
Lenke til kommentar

det nye forumet er jo så sinnsykt mye tregere enn det forrige, det forrige var stabilt og funket bestandig.(omtrendt iallefall)

 

Mens det nye er ganske ustabilt, noen ting går greit fort mens andre går sinnsykt mye tregere, f.eks Når jeg skal bruke "reply" så bruker den noen ganger 10-20 sec på å komme inn hvis den kommer inn i det hele tatt, dette var aldri ett problem før.

Andre ganger er den rask, men jeg har unlatt meg å svare folk på forumet opp til flere ganger fordi jeg rett og slett ikke gidder å vente på å få "Reply'e".

Lenke til kommentar
Skulle starte gentoo linux etter en periode i windows jeg oppdaget til en forskrekkelse at Forumet ikke funka i firefox side menyen kom under selve bildet og logoen til hw.no kom over hele bildet,

det var akkurat som å prøve ie på en side som ikke støtta den  :thumbdown:

5023273[/snapback]

Dette var relatert til de tekniske problemene vi hadde med Hardware og Gamer i går. Alt statisk innhold (dvs CSS og bilder i dette tilfellet) ligger på de ulike nettverkssidene sine egne domener. Dette er noe som hadde blitt oversett under oppgraderingen, da vi ønsker å flytte alt statisk innhold over til serveren som kjører forumet. Vi skal ordne dette i snar framtid.

 

Hvorfor er tittelen "Diskusjon.no" i Diskusjon.no-skinnet, uansett hvilken post man er inne på? Liker det bedre når tittelen er "Diskusjon.no +emnetittel".

5025521[/snapback]

Oops, en detalj som hadde blitt oversett når skinnet ble laget. Fikset det nå.

 

det nye forumet er jo så sinnsykt mye tregere enn det forrige, det forrige var stabilt og funket bestandig.(omtrendt iallefall)

5028289[/snapback]

Jeg har ikke opplevd noen ytelsesproblemer etter oppgraderingen, bortsett fra de første timene når vi hadde en enorm pågang. Tror dette kan være et lokalt problem hos deg, da vi heller ikke har fått flere tilbakemeldinger omkring dette.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...