Gå til innhold

Velkommen til nytt forum

Anbefalte innlegg

Synes det nye forumet var veldig behagelig å bruke jeg, og en jevnt over flott oppdatering.

Det er dog noen merkelige bugs med hvilke emner jeg har lest og ikke lest, og antall svar og siste poster i forskjellige tråder. Men dette vil sikkert stabilisere seg etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor har dere gjort av muligheten til å se folk som skriver og leser i kategoriene nå?! Det var jo en flott funksjon som jeg lenge har gledet meg. Bruker hardware.no -skin.

5003350[/snapback]

Den står nederst som vanlig den.

5003513[/snapback]

Nei...

Mener kategorier, ikke tråder..

5004658[/snapback]

Me waits for the answer..

Lenke til kommentar
Nå har det seg slik at hardware.no, gamer.no und so weiter (og så videre) forløplig bruker midertidige skins. Jeg er ganske sikker på at det kommer skikkelige skins til de forskjellige sidene i nettverket etter hvert som tiden går. Istedenfor å fokusere ¨så mye på skinnet bør dere fokusere på de nye funksjonene!

5006292[/snapback]

Det stemmer at Gamer, Amobil, Overklokking og Programmer bruker midlertidige skins, ja. Men Hardware, Akam, Amotor og HWB har fått ferdigstilt sine skins. Det vil si at utseendemessig vil det ikke komme flere store forandringer, men om dere støter på bugs e.l., så skal vi selvsagt rette dem opp.

Vi har planer om å introdusere flere eldre skins fra det gamle forumet etterhvert da disse tydeligvis er meget sterkt ønsket, samt lansere en dynamisk versjon av dagens Diskusjon.no-skin.

Lenke til kommentar
Hvorfor vises ikke "min maskinvare" i profilen?

5009676[/snapback]

Samme spør jeg, det var da teit å fjerne det. Likte heller ikke at "Quote linjen" er nede på selve innlegget, istedenfor for oppe som før. Det er uvant og ganske så unyttig å bytte det ut. Videre kan jeg klage over at konvolutten i "Mine innlegg" som enten er rød, blå osv, etter hvor mange innlegg det er kommet i den topicen er borte.

Lenke til kommentar

Det er jo helt essensiellt å ha "min maskinvare" i profilen, slik at når noen trenger hjelp eller har et problem, kan man bare slå opp i vedkommendes profil, der har man som regel den infoen man trenger. Nå må man spørre hele tiden!

Det rare er at man kan fortsatt legge inn "min maskinvare" i kontrollpanelet..

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Jeg tror at så lenge dere får tilbake "Hardware.no" skinnet (og ikke Hardware 2005) med de gamle knappene, ikke mellomrom mellom postene og ikke dobbelt hvitt mellomrom mellom første og andre kolonne så vil 90% her si seg fornøyd med oppgraderingen.

5012703[/snapback]

Ja, trur det også. Meg i det minste. Er begynt å venne meg til nye skinnet osv. Men sier ikke nei til det gamle... Endret av -Martin-
Lenke til kommentar
Jeg tror at så lenge dere får tilbake "Hardware.no" skinnet (og ikke Hardware 2005) med de gamle knappene, ikke mellomrom mellom postene og ikke dobbelt hvitt mellomrom mellom første og andre kolonne så vil 90% her si seg fornøyd med oppgraderingen.

Og knappene!

Hvis det blir ordnet så ville det være perfekt :)

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar
Vi har planer om å introdusere flere eldre skins fra det gamle forumet etterhvert da disse tydeligvis er meget sterkt ønsket, samt lansere en dynamisk versjon av dagens Diskusjon.no-skin.

5008585[/snapback]

Halleluja! Hardware.no old - Hardware.no old - DOIT! :)

Håper dere kommer med den, fordi jeg syntes det tar en halvtime mer å bla gjennom hver side med den nye skinen - satt litt på kanten.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...