Gå til innhold

Velkommen til nytt forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Hvor finner jeg alternativet "alle kategorier"? Syntes den var kjekk å ha..

4999695[/snapback]

 

Prøver meg igjen jeg, hvor ble det av "alle kategorier" i menyen til høyre, syntes den var glimmerz. Mulig for å få den tilbake eller..? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg synes dette var en god del forbedringer i funksjonalitet. men Utseendet syntes jeg var blitt litt 'firkanta'. Liker ikke ikonene som er brukt. Men jeg venner meg vel fort til å overse dem.

 

Edit:

Forresten, det språkvalget nederst kan dere bare fjerne. Så lenge engelsk bare virker på noen få ord og menyelementer, så er det bare forvirrende og ikke brukandes.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Synes at muligheten for at vi brukere kan lage poll burde være til stede, i stedenfor at en moderator skal oppdage den etter lang tid..:shrug:

5005477[/snapback]

Ja, for masse idiotiske poller som "hva spiser moren din til frokost", "hvor mange buser har du pelt i dag" og "hva slags undertøy går bestefaren din med" er akkurat det forumet trenger! :thumbup:

Lenke til kommentar
Synes at muligheten for at vi brukere kan lage poll burde være til stede, i stedenfor at en moderator skal oppdage den etter lang tid..:shrug:

5005477[/snapback]

Ja, for masse idiotiske poller som "hva spiser moren din til frokost", "hvor mange buser har du pelt i dag" og "hva slags undertøy går bestefaren din med" er akkurat det forumet trenger! :thumbup:

5005528[/snapback]

 

Haha, der må jeg si meg enig, jeg syns ikke at brukere skal ha det privilegiumet av kunne opprette egene poller, da hadde det blitt akkurat som @kd sier.

 

-Ole-

Lenke til kommentar
Hvor har det blitt av "min maskinvare" i brukerprofilen?

5006113[/snapback]

 

Er hos meg ivertfall... oh, du mener i hverandres profiler? :hmm:

5006139[/snapback]

Ja, det er det jeg mener.

 

Det er også litt rart at "om meg"-funksjonen eksisterer i kontrollpanelet, når denne er deaktivert.

Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at hardware.no, gamer.no und so weiter (og så videre) forløplig bruker midertidige skins. Jeg er ganske sikker på at det kommer skikkelige skins til de forskjellige sidene i nettverket etter hvert som tiden går. Istedenfor å fokusere ¨så mye på skinnet bør dere fokusere på de nye funksjonene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...