Gå til innhold

Velkommen til nytt forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, alle skinnene er like jo.. :(

(iallefall nesten alle)

 

er det mulig å få tilbake ett rødt (og helst dynamisk) Overklokking.no skin?

4998877[/snapback]

Gamer.no skinet er blått... :( hvor er det hvite og oransje skinet??

4999067[/snapback]

 

Gamer.no, Overklokking.no og Amobil.no vil alle stille med egne skin etterhvert. De skinene som ligger tilgjengelig nå er bare midlertidige skins, og vil bli erstattet så snart som de respektive eierne har fått gjort ferdig egne skins. Frem til den tid vil jeg anbefale dere å heller benytte et annet skin, som vil være langt mer funksjonabelt.

4999093[/snapback]

 

 

Er vel ikke bare De sidene som kommer med eget skinn, Hos oss i Akam kommer det og et eget forum skinn..

 

Ifølge Erik så skulle dette vært oppe og funke nå, men virker ikke slik :ermm:

-Ole-

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Liten "pirkefeil" er at hvis du velger engelsk tekst på forumet så får du forsatt opp "Siste 24 timer" som kanskje ikke helt er engelsk ;)

4999381[/snapback]

Omtrent alle linkene oppe er på norsk i engelsk språkpakke :(

 

Og en ting til Ueland, vil dere oppdatere forumet så ofte som IPS lanserer oppdateringer til IPB? Og hvilke versjon er dette?

Lenke til kommentar
Vel, har ikke lest alle innleggene men de har begynt med reklame her på foumet. SÅ regner med at det var derfor de lagde seg et nytt forum

5000801[/snapback]

Har vi det, det er da lenge siden det kom reklame på skinnet til Hardware.no, så fint om du sjekker litt bedre opp neste gang.. :)

 

 

Birger_Nord: Vi oppdaterer når versjonene de lanserer er stabile nok for oss, akkurat nå kjører vi 2.0.x

Lenke til kommentar

Det har allerede kommet en ny versjon av IPB. Det er mye jobb å oppdatere et så stort forum som dette, så jeg regner med at det kun blir gjort ved viktige oppgraderinger. Dette kan f. eks. være at det kommer en helt ny og stor versjon, eller at det kommer ut viktige sikkerhetsoppdateringer.

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er tatt opp tidligere, men hvor ble det av muligheten for å få opp søkeresultat som innlegg istedet for tråder? Var veldig greit når man har et bittelite søkeord som slår til i en kjempestor tråd. Er det noe som kommer tilbake etterhvert?

5004425[/snapback]

Søk > Flere innstillinger.

Lenke til kommentar
Hvor har det blitt av "min maskinvare" i profilen?

5003993[/snapback]

 

Den er vell der den? Jeg skrev nemlig akkuratt opp min maskinvare, profil innstillingene ;)

 

Synes det var greit jeg. Eneste er kanskje at man må klikke på brukere for å se antall innlegg de har hatt...

 

...ikke at det er Über-viktig da...

5003288[/snapback]

Bare å bytte te diskusjons skinnet, da kommer det, pluss litt te ;) Synes forresten diskusjon.no var det beste med det nye forumet :)

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Hvor har dere gjort av muligheten til å se folk som skriver og leser i kategoriene nå?! Det var jo en flott funksjon som jeg lenge har gledet meg. Bruker hardware.no -skin.

5003350[/snapback]

Den står nederst som vanlig den.

5003513[/snapback]

 

Nei...

 

Mener kategorier, ikke tråder..

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...