Gå til innhold

Velkommen til nytt forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det betyr at dei skriver eit innlegg.

5001181[/snapback]

Interessant, ikke lenge før de implementerer en funksjon slik at andre brukere kan se hvem som piller seg i nesa også.

 

Komplisert siteringsrot, right snapback? Hvaforno?

5001218[/snapback]

Har du ikke noe mere fornuftig å si så kan du holde fred og la være og poste.

 

Skal sitte her og slette ufornuftig kritikk som kommer videre så bare bring it on. :mad:

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Veldig lett å dobbeltposte når forumet er ustabilt.

5001536[/snapback]

Og det er imponerende å dobbelposte med 5 minutts mellomrom, for så tregt er forum da virkelig ikke. :ermm:

5001546[/snapback]

Forumet er ustabilt pga stor trafikk og andre ting.

Det blir jobbet med saken as we speak og drift er fult klar over situasjonen =)

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt forum! :thumbup:

 

Litt uvant i starten, men det blir en vanesak!

 

En liten ting jeg savner er "min maskinvare" i profilen. Ser at den kan legges i signaturen, men da hadde jeg overskridd signatur-reglene.

 

"Min maskinvare" er greit å ha når man har et problem med maskinen. Da henviser man personene til profilen i stedet for å skrive/kopiere lista hver gang.

Lenke til kommentar
Fjerner dere innlegget mitt siden jeg likte det gamle bedre? :confused:

5001689[/snapback]

 

Ja fordi dere ikke kommer med konstruktiv kritikk.

5001749[/snapback]

 

Okey, min feil. :)

Men her kommer det:

- Likte det andre bedre for det var ikke så "hyper-moderne"

- Det andre var ryddigere i menyen til venstre

- Det var bedre design på forumet generelt på det gamle

- Det nye er tregt ennå (vet at dette blir fikset på da...)

- Får ikke sett postcounten under nicket til folk

Lenke til kommentar
Har du ikke noe mere fornuftig å si så kan du holde fred og la være og poste.

5001545[/snapback]

Unnskyld, men jeg satset på svar angående det snapback-greiene - som jeg fikk. Handy funksjon det forresten.

 

Og endelig, ENDELIG! Funksjonen jeg har ventet på i flere år - "markere" poster slik at man kan sitere flere på en gang, uten å måtte gå fram og tilbake for å kopiere innlegg.

Lenke til kommentar

Gjeeeesp.

 

Det er den evinnelige gnellingen som vanlig. Så snart det kommer noe nytt kommer mange og gneller og maser folk etter hvor stygt det er og hvor rotete ting er. lærer man aldri?

Ta f.eks komplett.no når de fikk ny side, hvor mange klagde da? vanvittig mange. Klager de nå? nei.. de har blitt vant til det.

Og det samme med hw.no når de skiftet, overklokking.no når de skiftet.. og det samme nå når forumet får ny drakt.. man roper og gneller i 3-4 dager, så er det stopp.. da er man vant til det. At det går ann sier bare jeg.

 

Vil quoting fortsette å se ut som det gjør nå med Hardware.no skinnet?

 

Og kan noen se å bytte plass til "Fastreply" og "Addreply" ?  :blush:

5001787[/snapback]

 

Fast Reply og Add Reply har en fin plassering som dette de.

 

Litt uvandt med den forandringen i quote knappen, som bare aktiverer seg, men som ikke går videre til add reply siden.

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
Og kan noen se å bytte plass til "Fastreply" og "Addreply" ?  :blush:

Fast Reply og Add Reply har en fin plassering som dette de.

Det jeg mente er at før var Addreply lengst til venstre og Fastreply til høyre for den igjen. Nå er Fastreply lengst til venstre og Addreply til høyre for den.

Og blush smilyen er fordi jeg nå har trykket på feil knapp fire ganger på rad.

Lenke til kommentar

Jeg bruker skinnet til programmer.no. Det er mulig dette er en funksjon som kun mangler her, eller som jeg mener mangler her. Når man er inne i en post kan man lett skifte til en annen kategori eller et annet hovedforum. Denne muligheten har jeg ikke når jeg ser på forumforsiden for et forum. Dette gjør at det blir tungvindt å navigere mellom de forskjellige forumene.

Lenke til kommentar
Jeg bruker skinnet til programmer.no. Det er mulig dette er en funksjon som kun mangler her, eller som jeg mener mangler her. Når man er inne i en post kan man lett skifte til en annen kategori eller et annet hovedforum. Denne muligheten har jeg ikke når jeg ser på forumforsiden for et forum. Dette gjør at det blir tungvindt å navigere mellom de forskjellige forumene.

5001866[/snapback]

Det samme problemet er på IPB standard skinnet.

Dog så må de forskjellige sidene lage skinnene sine på nytt så det kommer sikkert en løsning da, dog det burde være mulig å gjøre på IPB-standardskinnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...