umy Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 mulig dette er tatt opp før, men. jeg kjører en amd xp 2000 med silent viking, (ingen goop) har på 2 80mm kabinettvifter (1 inn 1 ut) med en tynn nylonstrømpe (type mammas :razz: ) men alikevel ligger cpu temp på ca 56° C detta er da for varmt. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 hvor mye er er kabinettemperaturen din på da? du sier du har 2 kab. vifter, men det er ikke alltid nok til å få luftsirkulasjon. (kommer ann på plassering). kunne du oppgi kab.temperatur? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Goop er vel en selvfølge om det ikke er benyttet en medfølgende thermal pad. Ellers kan jeg nevne at nylonstrømpetrixet er prøvd her i gården også, men her snakker vi om 4 inn (med strømpe) og 4 ut. Etter et par måneder besluttet jeg å kutte ut strømpene da støytoleransen min går på 5 volt på viftene,men disse bringer på ingen måte nok luft gjennom noe så finmansket. Du kan jo gjøre et eksperiment, ta vekk filtreringen så ser du jo om det er forskjell, og hvis det ikke er det er goop neste steg. [ Denne Melding var redigert av: Muffinman på 2002-08-20 18:36 ] Lenke til kommentar
umy Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 kabinett temp 36° C vifte inn sitter øverst, bak i kabinettet har aopen hq08 (maxi), foresten. vifte ut, sitter nede foran. har forøvrig ikke laget hull i front, ( er en grei åpning rett under) selv om jeg kommer til å mekke et slikt hull (ser jeg trenger dette) eller så er det thermal pad på (fulgte seff med) lustrømmen er vel ikke av det beste, den må gjennom et lite hull i "gulvet" i midten av kab. skal prøve å fjerne strømper... se om dette hjelper. eller så er det nok goop neste. [ Denne Melding var redigert av: umy på 2002-08-20 18:55 ] Lenke til kommentar
umy Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 et annet spørsmål i samme sammenheng, er det mulig å sette opp turtallet på vifta? vet den ikke blir så silent lengre... men alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå