Pluggen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det kan stemme at det var et tuningfirma som kjøper stock, og selger trimma.. Det kan stemme at jeg da har sett noen sykler med 417hk.. Den Ghostrider kjører i The Final Ride, har for øvrig 417hk, og den tåler jo litt i hvert fall.. Men som sagt, jeg skal ikke si sikkert at det er fra fabrikk... Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 ville nko gått for en y2k, med helikoptermotor:P! opp mot 525 km/t, nesten ingen tørr og kjøre den, fordi den går for fort.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Men så er den heller ikke serieprodusert da... Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 dem holder på og lage den i england, ettersom det er en royce rolls motor i den, finnes over nå 40 stk i over hele landet, en kjenner s vidt, han kjenne ghostrider, han har da tenkt og kanskje prøve denne y2k! garantert skal han tømme blære og magesekk og fylle på med guts når ha skal prøve kjøre:) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ikke for å pirke eller noe, men skjønte ikke noe av det innlegget der.. Formulere deg litt bedre? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 sorry for at jeg sier dette gutta. men deres små japanske racere er ingenting mot en god amerikaner. 502 hk V8 big block 8200.00 ccm dog veier den 600kg Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Er det en Boss Hoss?? Så en på Tyrigrava i sommer, men mener den originalt var på 5,7l (samme volum som Z01motoren som blir brukt Corvette C5 har ) eller om det var 7,1liter.. Leste en artikkel i Autofil om denne (samme sykkelen som jeg så på Tyrigrava for øvrig) der det sto de trimma disse syklene til 1 125hk pluss gass... Da ved å ta ut 9,1 liter motorvolum (!!!) Lenke til kommentar
corge Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 sorry for at jeg sier dette gutta. men deres små japanske racere er ingenting mot en god amerikaner. 502 hk V8 big block 8200.00 ccm dog veier den 600kg 5262597[/snapback] Haha, den greien der kan du sikkert slå på banen med en R-sykkel på under 100 hester. Hva er poenget med den sykkelen? 8.2 liter på kun 502 hester? Skal det liksom være imponerende? Og vekten er til å grine av. Videre er den formet som en murstein og vil neppe sette noen rekorder. Atom Ariel er en BIL og den veier 500 kg, og har 300 hester fra en 1.8 liter med turbo (hvis jeg ikke husker feil). Det er nok omvendt, amerikanske sykler er ingenting i forhold til japanske R-sykler. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 456 kg for være presis, det er sykkel vi snakker her foressten og ikke bil! tillegg er det mange sykler som kan bli løpt med NOS for og få fart på sakene! tillegg er det mange sykler som kommer ny produsert ,konkurrene! Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 er det ikke han ghost rider som har en hayabusa med 499kh ell no toppfart ukjent de kjappeste sykla, er jo de som blir brukt til drag-race. x antall 1000 hk Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Boss Hoss har satt flere rekorder Den kan du få trimma til 1125 hk på 11, noe liter... 1125 hk + lystgass sto det vel i den artikkelen i Autofil Har nevnt dette litt høyere oppe, men ser jo ikke ut til at alle leser hele artikkelen før de poster, så prøver igjen jeg.. Bare for å ta med en ting når noen nevnte en bil på 500kg med 300hk, så vil jeg si at det ikke er noe mot en Skyline på 1080kg med 1180 eller 1280hk Lenke til kommentar
corge Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 456 kg for være presis, det er sykkel vi snakker her foressten og ikke bil! tillegg er det mange sykler som kan bli løpt med NOS for og få fart på sakene! tillegg er det mange sykler som kommer ny produsert ,konkurrene! 5309307[/snapback] Jeg vet vi snakker om MC og ikke bil, men når en sykkel er like tung som en lett sportsbil er det noe alvorlig gale med sykkelen, det er poenget mitt. Hva er poenget ditt med at du kan putte NOS på sykler? Og hva i alle dager mener du med dette: "tillegg er det mange sykler som kommer ny produsert ,konkurrene!"? Mener du at f.eks. Suzuki, Honda og Yamaha ikke lager nye R-sykler lenger? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Går ut ifra at du der referer til hølands gutt og ikke meg... Hvis du tar med hvem du referer til når du først referer til meg, så en annen, så blir det lettere å forstå deg Lenke til kommentar
corge Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Går ut ifra at du der referer til hølands gutt og ikke meg... Hvis du tar med hvem du referer til når du først referer til meg, så en annen, så blir det lettere å forstå deg 5315898[/snapback] Jeg har jo quotet hvem jeg refererer til? Hva mener du? Det står jo at jeg har quotet "hølands_gutt". Lenke til kommentar
corge Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Boss Hoss har satt flere rekorder Den kan du få trimma til 1125 hk på 11, noe liter... 1125 hk + lystgass sto det vel i den artikkelen i Autofil Har nevnt dette litt høyere oppe, men ser jo ikke ut til at alle leser hele artikkelen før de poster, så prøver igjen jeg.. Bare for å ta med en ting når noen nevnte en bil på 500kg med 300hk, så vil jeg si at det ikke er noe mot en Skyline på 1080kg med 1180 eller 1280hk 5311777[/snapback] Og det er ingenting mot en Atom Ariel modifisert til f.eks. 1000 hester.. Nå snakker du nok en gang om modifiserte saker, ingen stock Skyline yter i nærheten av halvparten av det der. Stock Atom Ariel slakter en stock Nissan Skyline på banen. Det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 jeg mener at det vil bli mer produsert R-sykler.. Lenke til kommentar
corge Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 jeg mener at det vil bli mer produsert R-sykler.. 5316612[/snapback] Jeg skjønner fremdeles ikke hva du snakker om eller hva du mener med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå