Gå til innhold

12x brenner nekter å brenne raskere en 4x! hvorfor?

Anbefalte innlegg

som sakt, jeg har en LG 40x12x40x brenner, men når jeg skal brenne cd-rw nekter nero å la meg brenne raskere en 4x..

har hørt at nero har en sperre som gjør at jeg ikke kan brenne fortere en hva cd-en klarer, kan jeg fjerne denne sperren?

og hva skjer om jeg brenner raskere en det cd-en klarer? blir den fysisk ødelagt, eller kan jeg bare formatere den og starte på nytt?

Takker for alle svar! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Tro det eller ei... men det kan faktisk ha med strømforsyninga å gjøre..... med alt det du har inni PC-en din, burde du iallfall slite med en 250W"

ja-ja, 250w, hva så? jeg har 360W... :grin:

uansett så klarte jeg jo fint å brenne vanlige cd-er på 24x, så 12x skulle jo ikke være noe problem...

men takk for tipset! :smile:

Lenke til kommentar

Prøv med en halt ny CDRW plate som har en overdreven hastighet (helst 12x+) og se om noe skjer. Nero har noe som tester cden først og brenner i det tempoet cden klarer. Hvis dette valget forsvinner er det som å skrive fort på et papir. Muligheten for kluss og tull øker drastisk med hastigheten. Spesielt når Nero ikke anbefaler mer. En annen ting er nye drivere som kan være smart å ha hvis de finnes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...