Jannis-15 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 som sakt, jeg har en LG 40x12x40x brenner, men når jeg skal brenne cd-rw nekter nero å la meg brenne raskere en 4x.. har hørt at nero har en sperre som gjør at jeg ikke kan brenne fortere en hva cd-en klarer, kan jeg fjerne denne sperren? og hva skjer om jeg brenner raskere en det cd-en klarer? blir den fysisk ødelagt, eller kan jeg bare formatere den og starte på nytt? Takker for alle svar! :smile: Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Tro det eller ei... men det kan faktisk ha med strømforsyninga å gjøre..... med alt det du har inni PC-en din, burde du iallfall slite med en 250 W :smile: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 CD-RW plater har jo en definert max hastighet, og hvis du har plater som ikke er helt nye så klarer de kanskje bare 4x. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 "Tro det eller ei... men det kan faktisk ha med strømforsyninga å gjøre..... med alt det du har inni PC-en din, burde du iallfall slite med en 250W" ja-ja, 250w, hva så? jeg har 360W... uansett så klarte jeg jo fint å brenne vanlige cd-er på 24x, så 12x skulle jo ikke være noe problem... men takk for tipset! :smile: Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Skjekk platene. Det kan være problemet. ps. Var inne på siden din. Tenkte jeg skulle opplyse om et par skrivefeil. hvert skrives med h, på førstesiden, bak downloads. etterhvert i ett ord med h, øverst på hardware siden. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Takker! :smile: skrivefeilen er nå rettet! forresten, det står ingenting på cd-en om hvilken hastighet :sad: [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-08-20 18:11 ] Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Prøv med en halt ny CDRW plate som har en overdreven hastighet (helst 12x+) og se om noe skjer. Nero har noe som tester cden først og brenner i det tempoet cden klarer. Hvis dette valget forsvinner er det som å skrive fort på et papir. Muligheten for kluss og tull øker drastisk med hastigheten. Spesielt når Nero ikke anbefaler mer. En annen ting er nye drivere som kan være smart å ha hvis de finnes... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 18:05, Jannis-15 skrev:forresten, det står ingenting på cd-en om hvilken hastighet :sad: Akkurat det som er typisk med eldre plater som ikke klarer høy hastighet. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Pokker! hva skal jeg med en 12x brenner når jeg bare kan brenne på 4x..? jaja.. takker for alle svarene! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Jannis-15 skrev (2002-08-20 21:48):Pokker! hva skal jeg med en 12x brenner når jeg bare kan brenne på 4x..?jaja..takker for alle svarene! Du kan prøve forskjellige plater, Firmware oppdatering av brennneren kan og hjelpe. Brenneprogramet er det oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå