jt1 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har per idag en nokia communicator 9200. Denne kan jeg bruke til alt! Ringe ( ), sende SMS, sende E-post, sende fax. Det jeg syntes er problemet med telefonen, er at den er litt treg og at den ikke støtter 3g. Det jeg spør om her, er om det har kommet konkurenter som er bedre enn Nokias communicator? Eneste kravet jeg stiller er at den MÅ ha qwerty- tastatur og alle funskjonen 9200 har. (3g hadde vært flott, men ikke noe must) Noen som har tips til telefon? Ps. Telefonen må være ute i butikkene nå. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 I-mate k-jam. Du finn den på framsida av http://www.idedata.no/ Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Qtek 9090 burde være veldig aktuell Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Qtek 9090 har ikke 3G eller EDGE... Men kan du klare deg uten det, så er 9090'en å anbefale ! EDIT: Endra litt.. Endret 13. oktober 2005 av Pixi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå