Gå til innhold

Lian Li kabinett ved siden av 15" basser = Dårlig kombinason

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å skru opp lyden på de andre høyttalerene så du hører hva sangen inneholder?

Den skrangle lyden blir ikke så høy hvis du spiller høy musikk vet du. Eller spiller du sånn overflødig fjortiss bass?

Kjøp noe annet enn sånne stygge skranglete Lian Li kabinett.

Jeg har et chieftec kabinett.. og det skrangler aldri når jeg spiller høyt med min 15" sub.

Chieftec er nok solidere bygd enn Lian Li.. og er du 100% sikker på at det er dørene på kabinettet som bråker? Var ute for at 5.25 plastikk deksla på et gammelt Aopen kabinett vibrerte og skranglet.

Chieftec har nok en solidere måte å feste sidedørene på.. du kan jo prøve å sku til sidedørene hardere.. eller kanskje legge en tynn list, papirbit eller noe annet rundt dørene slik at de sitter bedere.

Lenke til kommentar

spiller ikke fjortis bass, merket mest i film og spesielt på lotr fordi den har MYE bass.. Hadde heller ikke tenkt å bytte kabinett... Har prøvd og stramme tilbøye til kabinett dørene uten hell, og jeg vet at det er de som skrangler, det slutter hvis jeg holder dem fast:) tenkte på å legge inn noe langs dør kanten jeg også..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ok et tips. På de små hakene som døren henger fast med, der trer du krympeslange på og varmer opp. I tilegg kan du legge et lag med elektro tape på de andre kontaktflatene til døra. Du kan også kjøpe selvklebende dørpakning i skumgummi, og lime det på. Da blir det garantert stille! Men hver obs på å putte for mye i mellom dør og kabinett. Det virker nemmelig som disse hakene på døra, har en tendens til og bøye seg ut. Rettere sagt, haken bøyes ikke, men dobligen i døra gir etter. Dette kan fikses med litt lim i mellom denne dobblingen. Hvis du tar av døra, så ser du hva jeg mener. Du ser sikkert antydning til små glipper der disse hakene er. I disse glippene fyller du limet,(to-komp) og setter det i press. en etter en. Når det er tørket er du sikker på at de ikke vil bøye seg mer ut.

pc-crash.gif

[ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-09-20 00:58 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...