Jihadinmymind Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei, Kjøpte idag min kjøre samsung E730, kjøpte da en samsung kabel også for å få overført diverse musikk, film, bilder osv... Nå står mobilen til lading og jeg lurer derfor på om jeg trenger et program for å få overføringen til å fungere? Hvis noen kunne forklarte meg hvordan jeg gjør dette hadde jeg blitt veldig glad! Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 kom hit jeg og får å få svare på akkurat samme spørsmål. Han i butikken sa jeg måtte på internett å laste ned noe, men finner ikke noe på samsung sine sider som kan hjelpe meg.. Lenke til kommentar
dari Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg sliter med det samme. Er det ingen som har fått til dette? Jeg får startet programmet PC sync, men når jeg kobler telefonen til kabelen skjer det ingen ting. I følge manualen skulle jeg få spørsmål om å registrere en ny telefon. Det gjør jeg ikke. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Samme problem her... jeg tror rett og slett elkjøp har gitt meg feil kabel. På samsung support sa det at kabelen som skulle kobles til skulle være en usb kabel, jeg fin en pin kabel. Drar tilbake til elkjøp i morgen tror jeg... Lenke til kommentar
dari Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har funnet ut av det selv. Først må du laste ned, og installere, riktig programvare. Det gjør du på Samsung sine sider. Den CD'en som var med kabelen virket i hvertfall ikke. Så er det egenlig bare tut og kjør(i hvertfall for min del). Når jeg så koblet til telefonen oppdaget sykroniseringsprogrammet telefonen. Velg hva man skal synkronisere, oh kjør i vei. Jeg har fått problemer med å synkronisere kalenderen i Outlook. Noen som samme problem? Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg får feilmelding når jeg innstallerer USB-drivern, så prøver den bare på nytt og på nytt og på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå