T-St0ne Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei, er en fornøyd eier av K750i med firmaware oppdatert via DaVinci. Jeg har fått mail om man kan oppgradere til W800i FW... Da lurer jeg på hvilke fordeler (og evt. ulemper) dette har. Og er det verd 10EUR? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Personlig synes jeg det er bare er tull å oppgradere K750i med W800i firmware. Jeg bruker min K750i som mp3 spiller og dette fungerer jo glimrende. Har prøvd en W800i telefon og det er litt forskjell på selve mp3 spilleren og at du har denne flymodusen. Du kan starte mp3 spilleren uten å slå på telefonen. Ellers hvis du flasher telefonen din mister du den aktivitets menyen du har med den midterste meny knappen din på K750i. Denne synes jeg er kjekk å ha. Har ingen planer om å flashe nå eller i fremtiden. Endret 16. oktober 2005 av Xpi Lenke til kommentar
reintz Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har flashet og merker tre ting: * Flymodus som sparer enormt mye strøm f.eks. på togturer * Bedre musikkspiller med bedre lyd (ja, faktisk. Musikk-dekoderen er ren software på disse telefonene og SE har valgt å legge en bedre dekoder inn i W800-programvaren) * Manglende aktivitetsmeny (den savner jeg faktisk) -M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå