Leeson Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 På Oslolan er det mulighet for reservere plasser. På et så stor LAN, hvor er det best a sitte? I et hjørne, på en kant eller midt is smørja? Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Det må du vel nesten finne ut selv.. Blir jo litt mindre folk i et hjørne da og ikke så mange som farer forbi..(hvis du ikke sitter ved døra da) Så har du kanskje bedre kontroll med hvem som går forbi slik at du får med deg om nos skulle bli stjelt.. Jeg ville nå foretrukket et hjørne da, sammen med folk jeg kjenner.. Ditt valg, håper det blir et moro LAN :smile: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Når er OSLOLAN da? Har ikke hørt om det jeg... jeg foretrekker å sitte i midten av midten jeg! Der er du "helt med" i det som skjer! Er i hvertfall kult på TG! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Sitt mitt i :smile: På TG satt jeg 3 rader fra midt i hallen, nærme midtgangen (en 3-4 plasser fra midtgangen) og med øynene mot storskjermen. Perfekt plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå