vip Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei Jeg skal kjøpe meg et nytt lydkort, er lei av det inntigrerte på hovedkortet. (dårlig lyd) Bruker pcn mest til å se filmer, høre på musikk og spille. Kan noen komme med noen forslag, til bra lydkort, som dekker mitt behov. Helst ifra komplett! Takker på forhånd Lenke til kommentar
radiated Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Unnskyld, men jeg tror ingen her på forumet er synsk, så du bør nok spesifisere dine behov bedre, samt en makspris. F.eks er hvilke og hvor mange høyttalere du kommer til å bruke helt avgjørende for hvilket lydkort som passer deg best. Endret 14. oktober 2005 av radiated Lenke til kommentar
vip Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Tenkte å bruke rundt 1000 kr. Har koblet pcn opp mot en forsterker, skal kjøre surround ( 2 front høutalere, 1 center og 2 bak). Er litt viktig at lydkortet har god bass! Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Du kan jo vurdere å kjøpe Creative X-Fi Extreme Music . Dette kortet har fått god omtale i prisguiden og matcher prisrammen din. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hvis han har HK med nForce4 chipset er det kanskje lurt å lese her http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...5D9F9CC77D15929 Det ser ut at nForce4 og X-Fi kan skape problemer sammen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå