BromZ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei! Jeg har et problem med å få overklokka min AMD 64 3200 + CPU. Har Abit k8t800 pro Av8 Hk, og 939 AMD 64 3200 +, OZC ram. Bruker Thermal Take big Typhon cpu kjøler.. Den blir ikke varm, bare låser seg, når jeg kjører Normal og Turbo instillinger.. Fungerer kun på Default.. @2.04 Ghz. Normal er 2.1, turbo er 2.165 ghz Jeg har brukt samme CPU i Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16. der fikk den lett opp i 2.4 ghz.. uten problem med varme, da brukte jeg også bare standar kjøler.. Er det noe kjent problem med Abit Hk ? Hva bør jeg gjøre ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Lest her? Hvorfor byttet du hk? Skal ligge i oc delen av forumet. Lenke til kommentar
BromZ Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Har kjøpt meg en 4000 + cpu til Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16. har bygd en ny pc av Abit Hk, og 3200 + cpu'n. Uguru skal jo i teorien være en enkel sak. den bare låser seg i et sett. trodde den bare ble varm,, så jeg kjøpte typhon, men det hjalp svært lite. riktig nok holder den cpu'n på rund 40 grader, men den låser seg stadig. Syns det er litt merkelig når jeg fikk 2.4 med orginal kjøler med Asus Kortet mitt.. Det er helt sikkert en naturlig forklaring, sikkert noe jeg gjør feil.. men vet ikke hva Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Flyttet fra CPU/prosessorer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå