Gå til innhold

Windows Aktivisjon kode


Anbefalte innlegg

Jeg instalerte Windows XP Pro for 24 dager siden, når jeg logger på står dat at jeg må aktivere windows innen 6 dager.

 

Men siden jeg brukte en serial key fra internett går det ikke ann å aktivere, går det ann å laste ned en crack slik at jeg slipper å aktivere. :innocent:

 

Versonen av windows er 5.1.2600.2180

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg instalerte Windows XP Pro for 24 dager siden, når jeg logger på står dat at jeg må aktivere windows innen 6 dager.

 

Men siden jeg brukte en serial key fra internett går det ikke ann å aktivere, går det ann å laste ned en crack slik at jeg slipper å aktivere. :innocent:

 

Versonen av windows er 5.1.2600.2180

Ja, selvfølgelig går det ann å laste ned crack, men her kan vi desverre ikke diskutere om piratvirksomhet.

Lenke til kommentar

Så sant, så sant chakl. Det ville bryte med #8 i retningslinjene:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

Og med det stenger vi denne tråden

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...