Nerdiboy Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 hvilke IRC clienter støtter ipv6? Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Si ifra dersom jeg tar feil, men det hjelper da lite om programmet støtter ipv6 så lenge ISP'en du bruker ikke gjør det? Er det noen ISP'er i Norge som støtter det fullt ut? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 psybnc støtter ip6 helt fint bruker tunnel til usa der di har ip6 . Lenke til kommentar
hopless Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Har brukt ipv6 på mirc jeg, brukte asybnc som bouncher. funka som **** det, bare at nå får jeg ikke no 2002:::: addresse av dumme xp av en eller annen grunn!. Lenke til kommentar
Gopp Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg ser at følgende IRC klienter støtter IPv6: Epic4 Ircll Irssi Scrollz Xchat Du finner dem på Freshmeat eller ports/irc på FreeBSD Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Som nevnt mekk en bouncer som støtter ipv6, så har enhver irc-klient ipv6-"støtte". Dessuten. Tror det er _veldig_ få ISP's som gir støtte for ipv6. Så en tunnel gjennom ipv4 er nok for de aller, aller fleste det eneste alternativet. -Dante Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå