sticky Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Har nå luket bort det meste av hardware jeg kan, sitter nå igjen med: asus a7v266e athlon xp 1800+ 256 apacher ddr ram(prøvd en annen) 52x cdrom(prøvd uten) plextor 24x brenner(prøvd uten) 60 gb ibm Når maskin ble bygd funket den helt fint i et par måneder, etter det ble det bare værre å værre.. Den fryser helt å slutter helt å svare.. (kommer å går når det har lyst, og er ikke noe spesielt av programmer eller lignende som det skjer med spesielt) Nettopp ny formatert! likevel skjer det det. Noen som har noe ide hva som kan være galt? Hadde også vært fint om noen kunne hjelpt meg litt med deling av online adsl. Har prøvd å dele den i xp og winroute, men den andre maskinen får bare tilgang til noen få web sider. Noe jeg må forklare bedre... fyr løs! på forhånd takk Lenke til kommentar
sticky Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 kunne virkelig trenge litt hjelp! Det er maskinen til brodern. Min paya i går... først røk hd'en(ibm 60gb med mye bra stæsj) å så tok hk'et fyr... snufs... bare fordi jeg hadde kjøpt 4 nye kabinett vifter for å kjøle ned godsaken min.. så nå sitter jeg på en celleron 500... snufs.. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 17:35, sticky skrev:kunne virkelig trenge litt hjelp! Det er maskinen til brodern.Min paya i går... først røk hd'en(ibm 60gb med mye bra stæsj) å så tok hk'et fyr... snufs... bare fordi jeg hadde kjøpt 4 nye kabinett vifter for å kjøle ned godsaken min.. så nå sitter jeg på en celleron 500... snufs.. Kobla du alle viftene til Fan headerene på hovedkortet du da ? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 du har jo uansett ett års garanti så lenge du ikke har fysisk ødelagt noe, mitt råd er: Bytt delene, det er gratis og du får en NY maskin! :smile: ps: håper du har kviteringen.. :wink: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 "Kobla du alle viftene til Fan headerene på hovedkortet du da?" håper da ikke han gjorde det.. men om du gjorde det: kab vifter skal kobles direkte på PSU, ikke via HK..! Lenke til kommentar
sticky Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 kobla de rett til strømforsyninga.. fikk med overganger... kobla en til hk'et.. men den hadde jeg der fra før å det funka det... hehe sikker ille morro for dere... men jeg griner som et uvær.. jepp får det på garantin, men det er noe dritt å sende.. vente.. å bygge på nytt.. det begynte å gløde på hk'et.. er det noe fare for at det er andre komponenter som ahr gått? gf 3 kortet mitt f.eks? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 hmm, vanskelig å si om GF3 kortet har tatt kvelden.. men når du kjøper nye deler, velg ALT annet en IBM HD'er! (WD, Seagate, osv..) og nei, vi :lol: :lol: IKKE, vi vet da også hvor surt det er når PC'n tar kvelden.. greide å miste en skrue ned i min gamle pII 233 :sad: (ikke le.. :smile: ) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 det ligger en skrue nedi kabinettet mitt nå, hører den rulle rundt når jeg flytter på det. mista den nedi for 2-3 måneder siden :smile: Lenke til kommentar
sticky Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 vel.. det kommer vel noen nye deler til meg håper jeg..., men er det noe hjelp å få med det andre? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 det andre? er det noe jeg ikke har fått med meg? hva da? Lenke til kommentar
sticky Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Maskin til brodern å online adsl :smile: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 hey, jeg har en kabinett vifte kobla til hket (ikke flere PSU kontakter, + en Y kabel :wink:) Bør denne tas ut? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 en kab vifte burde vel gå bra, 4 derimot kan bli "litt" hardt.. :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 får å dele xDSL trenger du enten en server eller ruoter. en rupter koster ca 1k.. Lenke til kommentar
sticky Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 må ut en tur... håper det er kommet menge fine svar når jeg er tilbake:D (middag hos morra til dama.. æsj) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå