Mobilguiden666 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 vel. Må innrømme at jeg etter prorammet satt slik : Dette er hva TV2 sier: + Godt og morsomt menysystem, veldig bra skjerm, lettfattelig og avansert synkroniseringsprogram, god lyd i høyttalere og gode multimediaegenskaper. E100 støtter både Edge og Umts. Telefonen er billig og leveres med testens største minnekort. - En programvarefeil gjorde at vi ikke fant bildene eller videosnuttene vi tok. Legg til dårlig batterilevetid, og det blir jumboplass på Motorola. Motorola får jumboplass fordi telefonen ikke virket som den skulle. Da skulle den kanskje heller ikke vært med!!?? Dårlig batteri? ja, det er sant, men det har N70 også...Helt utrolig. Tipper andre ville reagert hvis det var en kameratest og W800i ble dårligst i test for TEST telefonen hadde uferdig software. TV2 = HELT på jordet og meget uprofft! Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 vel. Må innrømme at jeg etter prorammet satt slik : Dette er hva TV2 sier: + Godt og morsomt menysystem, veldig bra skjerm, lettfattelig og avansert synkroniseringsprogram, god lyd i høyttalere og gode multimediaegenskaper. E100 støtter både Edge og Umts. Telefonen er billig og leveres med testens største minnekort. - En programvarefeil gjorde at vi ikke fant bildene eller videosnuttene vi tok. Legg til dårlig batterilevetid, og det blir jumboplass på Motorola. Motorola får jumboplass fordi telefonen ikke virket som den skulle. Da skulle den kanskje heller ikke vært med!!?? Dårlig batteri? ja, det er sant, men det har N70 også...Helt utrolig. Tipper andre ville reagert hvis det var en kameratest og W800i ble dårligst i test for TEST telefonen hadde uferdig software. TV2 = HELT på jordet og meget uprofft! 5000145[/snapback] Bokstavlig talt klønete. Et tankekors er at leverandørene i det hele tatt har hjerte til å sende produktene sine ut på markedet med ufulstendig SW, mn det får bli en annen diskusjon... Helt klart unødvendig av tv2. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 men vet ikke helt hva du mener om at skjermen til Z800 er brun, det er faktisk (fremdeles) en meget bra skjerm. 4998999[/snapback] Hold Z800i ved siden av en hvilken som helst annen telefon til en pris over 2000 ca, (eks K750i) så ser du hva jeg mener. Skjermen er lyssvak, og den har ikke hvitfarge, men en gulbrun farge. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det som er snålt er jo at det ikke er TV2 som gjør dette, men Dinside.no som kaller seg et seriøst forum. Dette er FOR DÅRLIG, noe som er en gjenganger i mobiltester. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hvorfor påstår de at SonyEricsson har lite brukervennlig programvare? Det skulle jeg gjerne visst 4997667[/snapback] Det er tydeligvis PC-programvaren de snakker om. Ikke firmwaren på telefonen. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Okidoki, det er jeg faktisk enig i. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg er ikke den personen som klager på TV2, men dette er ikke bra av dem. Z500 skulle vært med. og mindre Nokia, og Z800 er ikke en dårlig mobil. Og er det bare meg eller klager de nesten på alle sin batteritid. Det er mer en felles negativ side en at alle skal få det. selvfølgelig er det dårlig batteritid, de fleste avanserte mobiler har det i dag. TV2 fiks dette. Lenke til kommentar
flore Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 må jo bare si at jeg har hatt E1000 i en mnd nå og det er den beste telefonen jeg har hatt.......... Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Jeg syntes" TV2 Hjelper deg" 3G testen var het idiotisk. Les heller Amobil.no testene for å velge 3G mobil. De skrev att 6680 å N70 hadde dårlig skjerm, personlig syntes jeg att skjermentil til 6680 å N70 er bra jeg, den gir ett veldig bra bilde med skarpe farger osv, det som er minus med den er att den har litt mindre oppløsning en andre mobiler men ikke dårlig oppløsning fordi. Endret 15. oktober 2005 av mX mann Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Nå skrev vel ikke akkurat Amobil.no så mye skryt om skjermen til N70 heller da Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor dette overrasker dere. I alle år har TV2 Hjelper Deg sine mobiltester, utført av DinSide, skapt akkurat like reaksjoner som de gjorde denne gangen. Denne gangen har de derimot klart å komme frem til en bra vinner, selv om mye i testen er klanderverdig vil jeg si. Det er langt bedre enn de tidligere testene de har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå