StIFfmasT Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Da var jeg her igjen, med en ny post. Jeg skal kjøpe meg ny pc, og liker at folk som har mer peiling på det enn meg, kommenterer de delene jeg (vi) har funnet. Pcen skal stortsett bare brukes til gaming og chatting Her kommer det jeg har funnet Hovedkort: Asus Mainboard S-939 nForce4 Ultra ATX PCI-E Audio GbLAN SATA Raid Prosessor/Cpu: AMD CPU ATHLON-64 3700+ S-939 2.2GHz 1MB Boxed Minne/Ram: OCZ 1024MB EL Dual Channel optimized Harddisk: WD Harddisk 250.0GB 7200RPM SATA II 3.5" 16MB Skjermkort: Msi VGA-Card GeForce 7800GT 256MB PCI-E 2xDVI TV-Out V-In HDTV Ready Retail Strømforsyning: Misc PSU Hiper 580W Modular ATX 2.2/12 Device Con./SATA/APFC/Silent 18dB Black Kabinett: Thermaltake Midi Tower Sopranos Black Transparent X Type Side Panel Window Noe jeg burde bytte ut? Legg gjerne igjen en link til bedre deler, i samme prisklasse. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Den ser meget bra ut! Men jeg ville heller tatt dette Asus hovedkortet, det har en god del mer "stasj" og koster bare 100kr mer, og det har du mer utbytte av senere Endret 12. oktober 2005 av Litejk Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ok, noe mer jeg kan forbedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå