Futelva Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Min nevø har en PC fra ca mai 2003 (Månedens PC fra Komplett den gang da, mener jeg). Jeg vil anta at det i den står en XP2000 eller XP2200, 512 MB RAM (DDR?), og et GF4800. Han spiller WOW, og ønsker mer trykk. Nå har han fødselsdag, og jeg har tenkt å bidra litt for at han skal få litt mere trykk. Her kommer dere inn: hva bør jeg kjøpe? Mer RAM, nytt skjermkort eller ny prosessor? Og hvis dere har et forslag til hvilket konkret produkt er det glimrende. Har ikke tenkt å bruke mer enn 1 000 kroner. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 et 6600Skjermkort http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305561&cks=PRL er passende antar da at det er AGP og da er dette ypperlig for en God boost til det systemet på den grafiske delen. Lenke til kommentar
Futelva Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Jepp, er sikkert AGP, kan ikke tenke meg noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå