Gå til innhold

Ny iPod presentert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh yeah, design.

Neida, men jeg tror suksessen kan spores mye tilbake til markedsføring. Dette har alltid apple vært gode på, jeg merker dette daglig og er like "sjokkert" hver gang. Når noen snakker om Ipod'en sin, sier de ikke mp3 spiller, slik andre folk gjør om sine mp3spillere. "Hvor er Ipod'en min?" Dette forstår folk. "Hvor er IRiveren min?" fungerer ikke. Apple har laget et varemerke som alle vet hva er, det er ingen ved siden av, for ingen har samme status, "Vi har flere mp3-spillere, mobiltelefoner og Ipod-er." het en reklame. Ipod er en egen kategori, og folk vet hva det er.

Endret av jorgen_veisdal
Lenke til kommentar

MEN:

Batteritiden er 2 timer hvis du ser film kontinuerlig. Altså må du lade den i 5 timer for så å kunne se 1 film, så lade i 5 timer til osv...

Jeg spår at den selger i bøtter og spann, men videofunksjonen må utbedres for at folk skal kjøpe den som en ren videoavspillingsmaskin. Jeg legger kjøpe på hylla i noen måneder, og ser meg om etter evt portable media center maskiner.

Endret av jorgen_veisdal
Lenke til kommentar
Det er vel en grunn til at de lanserer en helt ny iPod for videoavspilling, så teoretisk sett skal det ikke være mulig å se video på iPod photo.

5015796[/snapback]

Eller så kan det være fordi skjermen på en iPod ikke egnet seg for å se film på. Nå er det større skjerm med bedre oppløsning...

Lenke til kommentar
Lagring.

Lyd.

5001791[/snapback]

Hvorfor skal dette være argumenter for iPod, når begge kan fås minst like bra eller bedre på andre spillere?

5016399[/snapback]

Det burde ha stått "Lagring i forhold til pris"...

Lyden er god, men det blir selvfølgelig aldri LP-kvalitet....

:love:

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Det er vel en grunn til at de lanserer en helt ny iPod for videoavspilling, så teoretisk sett skal det ikke være mulig å se video på iPod photo.

5015796[/snapback]

Eller så kan det være fordi skjermen på en iPod ikke egnet seg for å se film på. Nå er det større skjerm med bedre oppløsning...

5016149[/snapback]

Hvilke har alle disse kvalitetene?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det burde ha stått "Lagring i forhold til pris"...

:love:

5016409[/snapback]

Apple blir slått uansett.

5019188[/snapback]

Mja, med noe sånn som 80% markedsandel vil jeg nå ikke si det.

5062007[/snapback]

Jeg var vel litt uklar, men jeg mente at Apple blir slått når det gjelder lagring i forhold til pris.

Lenke til kommentar
Nevn en NerdVANNA...

5063247[/snapback]

Både Creatives Zen Touch og Zen Sleek på 20 GB er billigere enn en iPod med 20 GB. Olympus' m:robe MR-100 er, per GB, billigere enn en iPod mini (Zen Touch på 20 GB kan man få billigere enn iPod mini).

Og til slutt, liten n i nicket mitt, takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...