Gå til innhold

Ny iPod presentert

Anbefalte innlegg

Apple har i dag, sammen med flere andre produktlanseringer, presentert en ny iPod. Den støtter video, og har en 2,5" skjerm (vanlig ipod har 2") med QVGA oppløsning.

iPoden har tydeligvis ikke fått noe nytt navn, og heter fortsatt bare iPod :)

Finner ingen informasjon om den på apple.com enda, men det kommer vel i løpet av natten. Her er litt engelsk informasjon fra Engadget.com:

New iPod announced! The new iPod, as speculated, features video capabilities and the wider display, but it’s still a music-first device.

The device will feature a 2.5-inch display, QVGA resolution (320 x 240), and will MPEG-4 h.264 (natch), and presumably Quicktime.

The new iPod will be 30% thinner than the current 20GB iPod (making it 0.44-inches thick—say wha?), and will feature a 60GB version (which should be thinner than the current 0.63-inch thick 20GB iPod), and editions of both in black.

The 20GB should go for $299, and the 60GB for $399. They’ll be shipping next week.

What’s the device named, you ask? The iPod. That’s it, just The iPod. Well spare you the Prince jokes. The iPod will have TV out

edit:

Produktsiden hos apple.com

http://www.apple.com/ipod/ipod.html

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The new iPod boasts up to 20 hours of battery life(5), five hours more than before.

- Er det snakk om musikkavspeling her?

- Kor mykje batteri blir brukt ved videoavspeling?

- Kan den vise 16:9-format på TV?

- Korleis er kvaliteten på avspeling via TV?

Ingen som gidder å spørre Apple om dette vel? :p

Endret av zeph
Lenke til kommentar
FUCK!!

Jeg som kjøpte meg ny iPod for 1uke siden!

Har du kjøpt den på nettet, bruk angreretten og returner den. Jeg opplevde det samme som deg da 3gen Ipod kom 3 dager at jeg hadde fått min 2gen. Ringte til apple og sa jeg ville bruke angreretten, de sa ingen problem med det og jeg bestilte samtidig en ny som da var 10gb større til lavere pris. Alt ordnet seg supert med gratis henting/bringing av budbil. Eneste lille problem var at jeg måtte betale den nye og vente et par dager før tilbakebetaling for gammel var på plass.

Lenke til kommentar
The new iPod boasts up to 20 hours of battery life(5), five hours more than before.

- Er det snakk om musikkavspeling her?

- Kor mykje batteri blir brukt ved videoavspeling?

- Kan den vise 16:9-format på TV?

- Korleis er kvaliteten på avspeling via TV?

Ingen som gidder å spørre Apple om dette vel? :p

4997222[/snapback]

Hvordan skal man vise direkte fra iPoden? Ingen uttak for kabler til tv'en

Tipper batteritiden vil være rundt 4 timer med filmavspilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...