genser Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Apple har i dag, sammen med flere andre produktlanseringer, presentert en ny iPod. Den støtter video, og har en 2,5" skjerm (vanlig ipod har 2") med QVGA oppløsning. iPoden har tydeligvis ikke fått noe nytt navn, og heter fortsatt bare iPod Finner ingen informasjon om den på apple.com enda, men det kommer vel i løpet av natten. Her er litt engelsk informasjon fra Engadget.com: New iPod announced! The new iPod, as speculated, features video capabilities and the wider display, but it’s still a music-first device. The device will feature a 2.5-inch display, QVGA resolution (320 x 240), and will MPEG-4 h.264 (natch), and presumably Quicktime. The new iPod will be 30% thinner than the current 20GB iPod (making it 0.44-inches thick—say wha?), and will feature a 60GB version (which should be thinner than the current 0.63-inch thick 20GB iPod), and editions of both in black. The 20GB should go for $299, and the 60GB for $399. They’ll be shipping next week. What’s the device named, you ask? The iPod. That’s it, just The iPod. Well spare you the Prince jokes. The iPod will have TV out edit: Produktsiden hos apple.com http://www.apple.com/ipod/ipod.html Endret 12. oktober 2005 av arehei Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Ny iTunes versjon 6.0 og! Endret 12. oktober 2005 av Monkey Spr@yer Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Da fant den veien til apple.com. Les i vei: http://www.apple.com/ipod/ipod.html Om jeg skal si det selv er den jo ganske fin Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Det beste er tykkelsen, på 30 gb modellen er den 0,43" som tilsvarer 1 cm Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) The new iPod boasts up to 20 hours of battery life(5), five hours more than before. - Er det snakk om musikkavspeling her? - Kor mykje batteri blir brukt ved videoavspeling? - Kan den vise 16:9-format på TV? - Korleis er kvaliteten på avspeling via TV? Ingen som gidder å spørre Apple om dette vel? Endret 12. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 FUCK!! Jeg som kjøpte meg ny iPod for 1uke siden! Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 FUCK!!Jeg som kjøpte meg ny iPod for 1uke siden! Har du kjøpt den på nettet, bruk angreretten og returner den. Jeg opplevde det samme som deg da 3gen Ipod kom 3 dager at jeg hadde fått min 2gen. Ringte til apple og sa jeg ville bruke angreretten, de sa ingen problem med det og jeg bestilte samtidig en ny som da var 10gb større til lavere pris. Alt ordnet seg supert med gratis henting/bringing av budbil. Eneste lille problem var at jeg måtte betale den nye og vente et par dager før tilbakebetaling for gammel var på plass. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Fy så lekker! Jeg er så happy at jeg ikke bestillte den gamle 60gb ipod`n nå Nå blir det utvilsomt en splitter ny og glinsende svart 60gb GLEDE!! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 indeed. har en 6GB sølv 2G Mini men fikk satans lyst på 5G Svart nå Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Finnes det noen vesker som passer den nye ipod 60gb? Kjedelig å kjøpe en ny å få riper med en gang Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 et spørsmål: går det an å legge inn filer du selv har på pcen til videospilleren? ikke bare ting du må kjøpe via itunes er mpeg 4 et uvanlig format? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Altså Creative kom jeg med Zen Vision for ikke lenge siden. Apple hyper opp produkt igjen og sier at det er revolusjonerende? Når andre var først, men 2. generasjonen av dette produktet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 men Zen vision er hvertfall for stor for mitt vedkommende selv om den sikkert er overlegen på video delen.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 The new iPod boasts up to 20 hours of battery life(5), five hours more than before. - Er det snakk om musikkavspeling her? - Kor mykje batteri blir brukt ved videoavspeling? - Kan den vise 16:9-format på TV? - Korleis er kvaliteten på avspeling via TV? Ingen som gidder å spørre Apple om dette vel? 4997222[/snapback] Hvordan skal man vise direkte fra iPoden? Ingen uttak for kabler til tv'en Tipper batteritiden vil være rundt 4 timer med filmavspilling. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Bestilte nano 1 time før dette var på nett! Angrerett og black 30gb på meg. Endret 13. oktober 2005 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Noen som vet når den er til salgs? Eller skjer det umiddelbart? Vurderer sterkt å skaffe en slik selv... Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det er snakk om en 30 og en 60 GB-versjon - i både hvit og svart. Disse erstatter eksisterende iPod Photo, og vil være i handelen neste uke. Prisen i Norge er satt til henholdsvis 2790 kroner for 30 GB-modellen og 3690 kroner for 60 GB. Lenke til kommentar
Pearl Jam Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hva er nytt med Itunes 6? Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 http://www.apple.com/itunes/overview/ Oppdateringen omhandler mest video. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Denne så mye bedre ut enn på forrige modellene, men hvorfor er iPod så populært egentlig? De er jo ikke såå bra da, I-River er jo mye bedre f.eks. og koster jo ikke mye mere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå