Alex_2xA Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har kortet Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP, ATI 9800PRO, DVI-I, TV-Out, Retail ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117449 ) men her i dag når jeg skulle spille et relativt nytt spill kom jeg over et problem: Når jeg zommer inn blir noe av det sorte borte, men det blir en del igjen, spillet er forresten Black and white 2. Jeg får opp disse skykkene, så blir det plutselig veldig lysy noen steder. Kan dete ha noe med driverene å gjøre? Jeg har bare instalert de som fulgte med korte litt over 2 år siden. Og i såfall, hvor får jeg tak i nye? Håper noen kan hjlepe Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har samme kort, men ikke B&W2, du kan jo prøve å innstallere nyeste drivere fra ati.com. Det kan være du har høye grafiske innstillinger som kortet ikke støtter, prøv å redusere litt. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Siden spillet lanseres i morgen, bør du kanskje holde kjeft om at du har det litt til? Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Har samme kort, men ikke B&W2, du kan jo prøve å innstallere nyeste drivere fra ati.com. Det kan være du har høye grafiske innstillinger som kortet ikke støtter, prøv å redusere litt. Jeg har nå satt grafikken på det laveste, og instalert den derre Catalyst saken fra ATI sin side, men jeg har fremdeles de rare sorte feltene. Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Siden spillet lanseres i morgen, bør du kanskje holde kjeft om at du har det litt til? 4998050[/snapback] hehe, finnes jo andre lovlige måter å få ta ki spillet også da . Men noen andre som har noen gode ideer? så hadde jeg vært kjempe glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå