Gå til innhold

P990i vs W800 (N70) hvem er vert å bruke penga på?

Anbefalte innlegg

Hei

Har ca 5-6k å bruke på tlf, har lyst på W800i men hvordan koresprondere den med den nye P990i, er kansje et vanskelig spm å svare på siden den ikke er i sakg enda..

Men jeg har lyst på en bra tlf når jeg først skal svi av så mye penger....

Også N70 er en konkurranse dyktig tlf...

Bør jeg vente 1 uke å slå til på W800i eller kjøpe N70 nå eller vente på P990i?

Skal det være så skal det være :):thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg Anbefaler deg Veldig sterkt å kjøpe Nokia N70, den er rett og slett Nydelig :love: Jeg elsker den, det er den Klart beste mobilen jeg har hatt og jeg liker den MYe bedre enn W800 ( har testet den å). Den har som sagt symbian som åpner en ny verden for mobilentusiasten.

Så skal du ha mobil nå, Slå til med en N70 :thumbup: Beste på markedet Akuratt nå :w00t:

P990i kommer ikke før i begynnelsen av 2006, er ikke verdt å vente på den.

Håper dette var til hjelp, og har du noen flere spørsmål om N70 så er det bare å spørre.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

hvis du vil ha trykkfølsom skjerm er det P990i du skal gå for. (satser på at den kommer til å koste en del, kanksje rundt 5000kr+ )

Men er ikke trykkfølsom skjerm så viktig, er klart N70 et godt valg! Med to kameraer(2mp + 0,3mp), videotelefoni, symbian, fint utseende og 3G. Så er det et godt valg. Forgjengeren 6680 hadde best tastatur i mange forskjellige tester, og en av dem var fra amobil.no.

Så jeg tror nokia fortsetter med det. (det får vi se) Da blir det kanskje veldig bra tastaur i tillegg.

Lydkvaliteten er nok bra, akkurat som alle de andre telefonene jeg har hatt og prøvd fra nokia. Lydkvaliteten er bedre enn samsung, lg, siemens og jeg mener den er bedre enn SE. Etter erfaring med k700i.

Hvis du vil ha en telfone fra nokia med enda mer funksjoner kan du ta en titt på E70 som ble lansert i dag. Den har til og med WIfi og VELDIG bra skjer, den beste på markedet. Vurdere den selv, men venter på tester. Men problemet kan være at den kommer første kvartal 2006.

Har du ikke tid å vente, mener jeg du bør gå for N70!

(ville aldri ha valgt W800 framfor en av disse andre telefonene, hvis jeg hadde hat penger nok.)

Lenke til kommentar
Ok, mange gode argumenter for denne Nokian...men er blitt en tilgjenger av SE da..

Men vi får se.

Daså. Da er det nesten bare å velge SE p990, den har stor trykkfølsom skjerm. Proppfull av funksjoner og er ikke en dårlig telefon nei.

Det er veld den telefonen som har mest funksjoner og ikke er veldig stygg og stor.

Siden du har penger og liker SE best, så er klart den telefonen best for deg.

Tenkte kanskje N70 for den får du til rimligere pris, siden prisen ikke stopper deg, er jo SE beste valget. (hvis du ikke liker E61, min mening var at den er veldig stygg, men mange funksjoner, ja!) Hadde jeg stått mellom de to valgene hadde jeg nok valgt SE, litt pga. design og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...