Gå til innhold

Ny video iPod!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apple Store er åpen igjen! Bestillebestillebestille...

man det var sykt, den nye imacen ser utrolig bra ut.

iPod

Up to 20 hours

of battery life

The 60GB iPod offers up to 20 hours of music playback between charges, and the 30GB offers 14 hours. The iPod battery can be charged up to 80 percent capacity in 2 hours; a full charge takes 4 hours.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar

Har bursdag om 8 måneder ca fortjener ny ipod jeg og min 60 photo er for gammel :p Kanskje en ny iMac i samme slengen??

OBS OBS

20-inch widescreen LCD

2.1GHz PowerPC G5 processor

512MB memory (533MHz DDR2 SDRAM)

250GB Serial ATA hard drive

Slot-load 8x double-layer SuperDrive

ATI Radeon X600 XT graphics with 128MB DDR memory

DDR2 folkens

og PCIe grunnet X600 XT

OMFG mighty mouse inkludert. Det er SYKT SYKT. apple shiper en maskin med 2 tast mus og scrolle

Endret av Macfan
Lenke til kommentar

Vil man virkelig bruke denne videoipodden til å se så mye på video... Skjermen er jo ubehagelig liten å se på. Du kan jo heller ikke se TV på den, men filmer og serier som er tatt opp. Kjekt nok, men det er ikke så stort som da ipos kom med fargeskjerm og mulighet for bildefremvisning. Eller?

Lenke til kommentar
Hurra. Nå får vi brødristeren med fjernkontroll. Og iPod med video. Jeg vil ha kraft! Jeg vil ha prosessorhastighet! Mer ooooomph for pengene! Men de har vel ofret alt på iPodalteret. Men hyggelig at en del er fornøyd. :)

4997710[/snapback]

Man kan si hva man vil om de er kjappe eller ei, jeg ser iallefall at man får veldig mye for pengene uansett. Bare se på hvor mye bling man får. For å nevne tre: Fjernkontroll (såvidt jeg forstod), iSight (de kameraene er bra) og OS X (smakssak, men jeg synes nå det teller mye).

Lenke til kommentar

Men faen i helvete ass!

Jeg var nede på Office Line på rådhusplassen. Og forhåndsbestilte den, de skulle liksom sende melding når de får den inn. Men nå sier folk at de allerede snart har fått den! Dette var også godt og vel halvannen uke siden :/

Dette er dypt urettferdig =)

Endret av Lord^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...