Svenniz Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Heysann Jeg lurte på en ting, mamma og pappa skal til kina nå snart, så da lurer jeg på hvis de kjøper en PSP der nede, må jeg da kjøpe med spill derifra? eller kan jeg dra her i butikken hjemme og kjøpe spill som funker? alså, er PSP sonefri? eller er det som feks. Xbox at man må ha PAL spill? Takker for svar Lenke til kommentar
Svenniz Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 De drar i mårra så hadde vært topp med et svar Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja PSP er sonefri, men kun på spill, det vil si at om du har planer og se film på den så bør du satse på den japanske modellen da vi (norge) har samme regionskode som Japan. Det er forresten ikke lov med bilde i signaturen. Lenke til kommentar
Svenniz Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Tussen takk ok, skal mekke på det nå Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Du kan heller ikke ha mer enn 4 linjer i signaturen. Lenke til kommentar
Svenniz Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) er det mulig haha Får fikse på det oxo da Sånn nå må det bli bra Endret 12. oktober 2005 av Svenniz Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hehe, det er mulig ja. Nei nå ble det mye off-topic her.. Får gå å legge meg. Lenke til kommentar
Svenniz Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 hehe... Legger meg jeg oxo Men Tussen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Heysann Jeg lurte på en ting, mamma og pappa skal til kina nå snart, så da lurer jeg på hvis de kjøper en PSP der nede, må jeg da kjøpe med spill derifra? eller kan jeg dra her i butikken hjemme og kjøpe spill som funker? alså, er PSP sonefri? eller er det som feks. Xbox at man må ha PAL spill? Takker for svar 4996819[/snapback] Det som er viktig er at de virkelig er sikre på at det er en original, ny psp. Jeg vet at det foregår veldig mye salg av "pirat"-konsoller i kina, altså billige kopier, og de er det bl.a. ingen garanti på. Det kan derfor lønne seg å kjøpe i en skikkelig butikk i en litt stor by, fremfor i en bod på gata:) Endret 13. oktober 2005 av Henrik Salthe Lenke til kommentar
simerix Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Men allikevell, wath out! Til og med mange butikker selger kopivarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå