SHDR Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Konami serverer oss atter en pakketur til Draculas slott. Pisken er for anledningen lagt på hylla, men i dens plass har vi noe alt for mange spill mangler: sjel. Les mer Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Det var meningen at jeg skulle bruke pengene som jeg hadde til overs, på å kjøpe F.E.A.R. men denne artikkelen var så godt skrevet at jeg rett og slett må kjøpe det spillet (i den spillserien som jeg ALDRI har likt)! Dette er klart en av de beste artikkelene som jeg har lest. Håper at spillet er like bra som du framstilte det. EDIT: Har ikke fått prøvd det så særlig lenge, men det virker svært lovende ut. Endret 14. oktober 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har spilt spillet litt nå og synes det er kjempebra... Bare minner fra NES Castlevania så litt uvant er det...men å kjøpe DS og dette spillet var jo genialt....mmmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg