Medisinmannen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei Okai, Stop me where im wrong.... Jeg skal kjøpe meg et nytt kabinet, og jeg har forstått at det er lurt å ha mange 120mm vifter? Hvor mange vifter er det nødvendig å ha i et kabinet? 1 til prossesoren? 2 120mm i kabinnet? Vis jeg skal kjøpe meg et kabinet fra Netshop.no, hvilket burde jeg kjøpe? det må gå ann å casemodde kabinnet, med mindre det er fra før... Lenke til kommentar
A11i Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 120 mm vifter er herlige.. spesielt de som er stillegående.. etter et raskt søk i prisguiden, finner man ut at disse viftene er 120 mm og under 15 db.. av de viftene som vi ser på prisguiden, er vel disse stillest.. Mist og Papst vifter er også veldig stille, anbefales.. skal selv kjøpe 3-4 av de viftene ovenfor.. valg av kabinett velges av om du vil ha stil ( Lian Li kabinetter) eller om du vil være "harry" som Lian Li folka kaller oss.. si gjerne hvor mye penger du skal bruke.. kommer tilbake med kabinett senere.. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 ikke så mye, ca 1200-1500kr Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 120 vifter blir ofte brukt til å ta luftstrømmen ut av kabinettet så da trenger de ikke så høy rpm, men Papst Mist og Coolermaster lager stillegående vifter, jeg liker best papst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå