tv-freak Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Så det var noen andre her som fikk kommentarer av sin side :smile: Er det mulig jeg også kan få litt tips for siden min er ikke helt det jeg hadde tenkt meg. Det er liksom noe som mangler for at den ser ut som en proff side. Holder på å forandre den til php. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hvor er siden din da? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hmmm... Det er den som mangler. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 OOOPS http://www.nagynett.tk Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Er vi glemsk i dag eller? :smile: Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Bytt ut de stygge søk knappene dine med bilder. Kanskje ett nytt blide på toppen av siden din. (likte det ikke personlig.) Og få bort den stygge kloken i java skript. (hvorfor skall alle ha denne klokken) Kanskje noen meta tags ville ha gitt bedre søke resultater [ Denne Melding var redigert av: iron_knuckle på 2002-08-20 16:35 ] Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Har du testa søkemotoren min eller? Det går ikke å trykke enter du MÅ trykke søk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Synes også du burde ta vekk den java-klokka. Det lager liksom et useriøst preg over hele sida med en roterende klokke som distraherer. Alle vet hva klokka er uansett når de sitter med PC'n. Bare å se nederst til høyre :smile: Men det må sies, jeg likte søke-funksjonen der det popper opp sidevindu for å velge søkemotor. Veldig bra. Men søket MÅ komme frem i et NYTT vindu så vi ikke blir kasta ut av sida di hver gang vi søker. Blir bare ork å trykke back-knappen 3-4 ganger hver gang man har søkt etter noe. Heldigvis unngikk du "java-fella", med å prøve å trøkke inn så mange kule java-applets som overhodet mulig. Har sett noen sånne. Måtte nesten ta på meg solbriller. _________________ ---- "Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. [ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-08-20 16:50 ] Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 PS!! Husk wc3 sjekk.. Og at den er kompatibel med Opera. Nå til dags blir jeg irritert når jeg støter på en side med min flotte Opera og den er designet til IE. _______________________________ Opera is the future!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 W3C validering: http://tinyurl.com/135u Fjern "Visk ut" - det er ikke noen vits med en slik knapp. Vurder også å bytte ut knappene med bilder, eller bare tekst/link. I Opera fyller det hvite hovedfeltet helt ned til bunns - over teksten "©2002 NagyNett Copyright" - ikke store feilen da :wink: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Bytt javaklokken. Mer finstilt vekt på siden. (De gråfargede menyene skulle vært like store. Hovedfeltet er for tynt, og for langt. http://home.no/domenehai/ban16.jpg Denne logoen var litt tynn :razz: De skyene det flyet flyr på, var litt for mye copy paste... hvis du bruker photoshop, prøv litt blur, blend inn skyene i blåfargen. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Skriften til linkene kan du øke litt Helst sett den på en bakgrunn som våkser litt når du fører musa over den så du ser hvor musa er Se http://www.ditmarenge.no (idiotisk side) og legg på litt vokse vokse når musa sveiper over. Ikke følg alt du ser helt slaviskt men lag en ny vri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå