kimmen12 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei, jeg har et ganske så stort problem. Når jeg spiller spill som feks. battlefield2, need4speed underground 2, hl2 og andre spill så klikker dem bare. Spillene bare stopper plutselig, de fryser seg også går windows ut av dem automatisk og noen ganger fryser pcen slik jeg må restarte. er det noen som vet hva jeg må gjøre? PC SPEC: hovedkort: msi kt6 delta cpu: amd 2500+ (overklokket til 3200+, har prøvd å sette denne ned til det vanlige men fungerer ikke da heller) ram: 512x2 mb - har prøvd å ta ut den ene rammen og testet spill da, men fungerer heller ikke harddisk: 120 + 250 (spillene ligger på C og der er det over 90 gig ledig, så BØR ikke være noe prob. der) skjermkort: GeForce6 6600 GT (dette er ikke klokket) Kim Lenke til kommentar
streeter Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Er det originalversjoner av spillene du har? lastet ned alt av patcher til dem? Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 alle er ikke orginal spill, bf2 er orginal. men hl2 og andre spill har jeg fått av kompiser, og de fungerer HELT fint hos dem Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Fant ut når jeg kjørte spillene på LOW grafikk så henger det seg ikke opp, men det er noe dritt å kjøre alle spillene på low grafikk da.. har oppdatert alle driverene som kan oppdateres. er det noen program som "sjekker" om noe er "defekt"? elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå