Gå til innhold

hjelp angående battlefield 1942

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Vær ikke for sikker på det!

Veldig mange klager på dette spillet nå etter det har blitt sluppet, fordi det rett og slett 'lagger' for mye. Folk med de beste high-end computere har problemer. (men det er veldig varierende) Var noen issues med SB lydkort også.

Hos meg lagger det uansett oppløsning (bare når det er 'store scener' med masse ting som skjer) Har et GF4ti4200 og har ca 10000 i 3dmark. Demoen gikk helt knirkefritt. Så jeg setter et lite spørsmålstegn som så mange andre har gjort.

Les forumene på de offisielle sidene.

Lenke til kommentar

hei,

har et lite problem med bf 1942 mp demoen. jeg får rett og slett ikke spilt. dobbelklikker på ikonet, skjermen blir svart, får så en "varselpling", deretter hopper jeg ut i windows igjen. hørt at andre har hatt det problemet også. har lasta ned demoen to ganger, fra ulike steder.

kjører forresten win2k sp 3.

hardware: [email protected] asus gf4ti4200

...så jeg tror nok ikke at jeg har for dårlig pc....

Lenke til kommentar

RIDGEA:

Prøv og åpne filen VideoDefault.con i Settings-katalogen der du installerte spillet. Der ser du linja: Renderer.allowAllRefreshRates 0

Forandre 0 til 1, det funker kanskje.

MAGNUSO: skal teste nå, men har prøvd å skru av/på hw acceleration i selve spillet, samt skrudd ned lydkvaliteten til 11 khz, men til liten nytte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...