lars k Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 vil dette være nok til og spille battlefield 1942 perfekt windows xp pentium 4 1700mhz 256mb drr ram geforce 4 Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Burde flyte rimelig greit ja... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jahaha! Det der skulle nok holde! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 holder ikke det der kan de som lager det gå å legge seg. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Har spilt det med 1024x768 og de andre options på fullt. Fungerte utmerket. Ingen hakking. Bra spill forresten. Er bare å hoppe inn i det du ser av kjøretøy, til og med fly, og ose av gårde. WinXP P4 1.8GHz 512mb RD-ram GF2 PRO Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Vær ikke for sikker på det! Veldig mange klager på dette spillet nå etter det har blitt sluppet, fordi det rett og slett 'lagger' for mye. Folk med de beste high-end computere har problemer. (men det er veldig varierende) Var noen issues med SB lydkort også. Hos meg lagger det uansett oppløsning (bare når det er 'store scener' med masse ting som skjer) Har et GF4ti4200 og har ca 10000 i 3dmark. Demoen gikk helt knirkefritt. Så jeg setter et lite spørsmålstegn som så mange andre har gjort. Les forumene på de offisielle sidene. Lenke til kommentar
magnuso Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Problemet løser seg om du går inn i dxdiag.exe og skrur av hardware acceleration på sound. Da forsvinner hakkingen helt. Ingen lagg i hele tatt. Dette funker for alle. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 hei, har et lite problem med bf 1942 mp demoen. jeg får rett og slett ikke spilt. dobbelklikker på ikonet, skjermen blir svart, får så en "varselpling", deretter hopper jeg ut i windows igjen. hørt at andre har hatt det problemet også. har lasta ned demoen to ganger, fra ulike steder. kjører forresten win2k sp 3. hardware: [email protected] asus gf4ti4200 ...så jeg tror nok ikke at jeg har for dårlig pc.... Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 RIDGEA: Prøv og åpne filen VideoDefault.con i Settings-katalogen der du installerte spillet. Der ser du linja: Renderer.allowAllRefreshRates 0 Forandre 0 til 1, det funker kanskje. MAGNUSO: skal teste nå, men har prøvd å skru av/på hw acceleration i selve spillet, samt skrudd ned lydkvaliteten til 11 khz, men til liten nytte.. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Det funka ganske bra virker det som! Merkbart mindre lagg, nesten ingenting. Eneste at lyden er bittelitt forsinket da.. Takker! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 huff, får fortsatt ikke spilt... Lenke til kommentar
marsor Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg har lastet ned battlefield multiplayer demo, men når jeg spiller det "hakker" det. har ogsså sigelplayer og der har jeg ikke det problemet. Har en maskin med win xp, amd xp 1800, 512 mb ram og geforce 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå