Propaganda Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Broder'n har bestemt seg for å få liv i en grell gammal laptop. Rammen er herpa, og han er på jakt etter en person i Norge som kan skaffe følgende. 64MB Compaq Armada Notebook 144-pin EDO SODIMM lykke til og takk på forhånd! Proppen Lenke til kommentar
meeg Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Fra Advance.no: 64MB MEMORY MODULE FOR COMPAQ S ARMADA Ikke på lager, men kanskje de kan skaffe. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 shit, skills ass... takk skal du ha Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kingston var det eneste jeg fikk til å funke på min Compqa 1700XL, så vil nok funke den brikken der og. kjøpte min fra mamoz og de sendte inn bestilling fra Kingston i England. 1 1/2 uke senere hadde jeg 256MB mer i maskinen. til den fantastiske prisen av kun 1100,- Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 hehe, brodern fant en som hadde i usa, men frakten kosta mer enn brikka, så det gadd han ikke Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg