fakey Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei, jeg prøver å starte opp med en cd pga. pcen er ødelagt. Det er en driver cd for å legge inn drivere. Men når jeg booter fra den kommer det en feil om partisjon d . CDR101: Not ready reading drive D Abort, Retry, Failure? : Om jeg f.eks. skriver inn r "retryer" den. Skriver jeg inn f eller a får jeg opp en D:> som jeg tydeligvis skal skrive noe etter. Noen som aner hva? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hvis CD driven din er D: tyder det på feil på CD'en eller driven. Endret 12. oktober 2005 av Mythos Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 CD driven er vel G eller noe.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kan det være at oppstart CD'en søker etter filer på D: som du har slettet? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg tviler. Aldri brukt denne cd'en, tillegg har jeg kun musikk på D mens jeg har windows på C. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå