Gjest medlem-48098 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Heisann! Jeg har formatert pcen og installert windows på nytt. Jeg har disabled Windows Firewall og jeg har også slått av Norton Firewall, men forsatt har jeg problemer! Når jeg f.eks pinger (cmd) "www.freepgs.com" - Så peker den til 127.0.0.1 Når jeg pinger "vlacula.no-ip.com" så havner jeg på min router's ip: 192.168.2.1 Det er helt rart! Jeg kan joine CS servere, osv. Men jeg får ikke hostet selv.. Jeg har sett på hosts filen, og der er den helt clean. Ingenting som blokerer. Hva annet kan det være? Jeg trenger en ekspert for å hjelpe meg.. for jeg klarer ikke det selv.. Mvh Vlad Lenke til kommentar
streeter Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Du har selvfølgelig forwarded portene som cs bruker på routeren til pc'en din? Lenke til kommentar
Gjest medlem-48098 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Alt fungerte før jeg formaterte, så det må være min windows.. Jeg til og med resettet routeren, og på nytt åpnet port 1-65000 på min *.*.*.120 ip (min pc). Så det er ikke noe problem med routeren.. Det er noe software i pcen .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå