Gå til innhold

NZXTnemesis Elite Edition-Noen som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta deg en tur innom itavisens forum, der er det en8/b] som har det...

Jeg vurderer faktiskt å kjøpe kabinnetet selv... Alle mine venner sier at det ser stygt ut. Jeg synes at det ser konge ut... Skal du kjøpe ny pc ?

En som har det ja. Det er en[b/] av mange.

--

Jeg personlig synes det er stygt, men selv om andre sier det er stygt,

og du "elsker" det, ikke bry deg. Kjøp det, ikke gjør som alle andre. ;)

Lykke til. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Ta deg en tur innom itavisens forum, der er det en8/b] som har det...

Jeg vurderer faktiskt å kjøpe kabinnetet selv... Alle mine venner sier at det ser stygt ut. Jeg synes at det ser konge ut... Skal du kjøpe ny pc ?

En som har det ja. Det er en[b/] av mange.

--

Jeg personlig synes det er stygt, men selv om andre sier det er stygt,

og du "elsker" det, ikke bry deg. Kjøp det, ikke gjør som alle andre. ;)

Lykke til. :)

jepp... kjøp det du føler for;) liker ikke utseende på det jeg heller.... :roll:

sikkert et greit kabinett.. men er den en liten lcd skjerm på toppen eller hva??

Lenke til kommentar

En kompis av meg har det der, det er rått!! De viftene som følger med er en anne historie det.., eller en annen lydmur... de BRÅKER!!

Har ikk eprøvd ut LCD Displayet enda, han gidder ikke sette det i :p Han tok ut alle kablene til den, og der sto han med en håndfull kabler med en diameter på 4-5-6 cm! :O

Lenke til kommentar
Alle mine venner sier at det ser stygt ut. Jeg synes at det ser konge ut... Skal du kjøpe ny pc ?

Jeg synes det ser helt sykt rått ut=P oxo seffern noen extra neon lys inni da;). mange av mine venner som også sier at det ser stygt ut.. skjønner meg ikke på dem=P.

ikke enda, men gjør den klar, har konf. neste år, mai;)

En kompis av meg har det der, det er rått!! De viftene som følger med er en anne historie det.., eller en annen lydmur... de BRÅKER!!
:D det gjør ikke meg no;) beroliger meg at jeg kan høre at den "lever" :) skal faktisk ha enda 2 vifter=P vurderte deltavifter, men fant ut at det var litt i høyeste laget=P
Lenke til kommentar
:D det gjør ikke meg no;) beroliger meg at jeg kan høre at den "lever" :) skal faktisk ha enda 2 vifter=P vurderte deltavifter, men fant ut at det var litt i høyeste laget=P

Jeg ville ha hatt et så stille maskin som mulig.. kjett å sitte oppe når den bråker så fælt da! Men ditt valg :)

Lenke til kommentar

Jeg ville ha hatt et så stille maskin som mulig.. kjett å sitte oppe når den bråker så fælt da! Men ditt valg :)

Sover bedre med en støyende maskin ved siden av meg jeg..(merklig nok)

men det er meg=P merklig som bare ....

jaja, men trur jeg tar kvelden nå, skal opp kl. 6 for å nå skolebussen i morra. kansje jeg logger meg på på skolen igjen, & sjekker om det er kommet no nye poster her=P

Lenke til kommentar

HEhe, jeg sovner med en halveis bråkete maskin jeg og, men sys det er deilig å sove med en lydløs en :)

Skal logge på på skolen i morra jeg og, skal begynne på prosjektet mitt, endelig!! YAY!! :D Ta gjerne en titt etter i morgen, er trolig en update da :)

Lenke til kommentar
HEhe, jeg sovner med en halveis bråkete maskin jeg og, men sys det er deilig å sove med en lydløs en :)

Skal logge på på skolen i morra jeg og, skal begynne på prosjektet mitt, endelig!! YAY!! :D Ta gjerne en titt etter i morgen, er trolig en update da :)

skrus av jeg.. kjøler ned cpu en, har lys på kabinette forann som det ikke går ann å "skru av og på" og hater støy når ejg sover.. men veit folk ligger å hører på musikkk om natta med en over styla 14 tiss pc med 2x delta vifter :p

går vel ann å bytte viftene da?? men du.. ta en rask titt på thermaltake si side.. de har mange "kabinetter som er kule" men som også er ganske bra, god kvalitet, kjøling ets..

tt tsunami som er kanskje det beste midi towereet de har er kanskje litt still rein for deg men sjekk ut lan moto

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Jeg pleier vel å skru av jeg og, men noen ganger pleier jeg å ha den på... Hvis jeg laster ned, lasta ned xp sp2 engang og gikk fra... skal jeg aldri gjøre igjen, den klikka pcn, så måtte installere på nytt igjen.. :@

Men får nye vifter i morra ell på fredag :D (cpu, gpu)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...