Calm Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Vurderer å kjøpe meg et P4-system, og støy fra vifter etc. er en ganske avgjørende faktor når jeg skal handle hw. Det hadde vært greit med en boxed-løsning (har ingen planer om å overklokke) og lurer på om disse bråker mye!? For er det ikke sånnat P4 ikke utvikler så mye varme? -->Calm Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Selv har jeg ennå ikke hatt anledning til å teste min boxed-kjøler, men jeg har hørt at den skal være rimelig stillegående. Og P4 er flytende nitrogen-kald i frohold til Athlon XP. :smile: (Kanskje litt overdrevet) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 P4 kjøleren er relativt stille. Vil tippe ca 24dB :smile: Lenke til kommentar
Calm Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Høres veldig bra ut. 24dB er mer enn stille nok! Forresten, noen som har tips til stillegående 80mm kabinettvifter jeg kan kjøpe? -->Calm [red: korrektur] [ Denne Melding var redigert av: Calm på 2002-08-20 16:08 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå