Kjell Fisk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 når eg plugger min mp3 til dataen så vil den kje registrere den... det samme gjelder filkameraet mitt... som topicen sier bruker eg usb for å koble opp.. Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kan vere mange årsakar: -USB porten kan vere ødelagt, prøv ein anna. -Kabelen du brukar mellom kamera, mp3 spelar o.s.v. kan vere ødelagt, prøv ein du veit fungerar. - Kan hende det hjelper å reinstallere USB 2.0 driver om du brukar USB 2.0. Verdt å forsøke! Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 hvo får eg driveren ifra? skal det ikkje komme opp automatisk installering ell nåke? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Du finner USB drivere på den medfølgende Driver CD`en til hovedkortet ditt, uansett om PC`en ble kjøpt i deler eller som hel så skal denne CD`en følge med. OS du bruker forresten? Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Sorry mn OS?? Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 vet ikkje hva operativ system eg bruker mn eg har ett web kamera som står i usb og eg har ein trådløs mottaker til bredbåndet som står i usb... hvorfor virker disse da? og eg har prøvd å koble mp3en å filkamera til disse usb portane mn dei blir kj registrerte der hell Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 har du SP2 ? den finner som regel USB`n med en gang!! men Sp2 er jo ikke no bra til noe annet har ikke akkurat det samme problemet men jeg får ikke til usb 2 fordi jeg ikke har sp 1 eller 2 Windows! ;O men trenger bare å skaffe sp1 eller 2 så skal den funke vis ikke så vet jeg ikke mulig noe som er vraka i usb porten din da eller noe ! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hei Først og fremst er denne posten feilpostet. Ta deg en tur utenfor gamer-forumet så vil du se at det finnes mange flere kategorier. Når det er sagt så liker jeg ikke helt måten du skriver på. prøv å skriv hele ordet. Slik sms-språk er vi ikke noe fan av. Dessuten er det ikke alle som liker å svare på poster som er slik skrevet. Jeg stenger denne posten nå og så foreslår jeg at du lager en ny en med litt bedre språk. I riktig kategori, nemlig denne: Lagringsmedier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg