Gå til innhold

vil kje registrere usb...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vere mange årsakar:

-USB porten kan vere ødelagt, prøv ein anna.

-Kabelen du brukar mellom kamera, mp3 spelar o.s.v. kan vere ødelagt, prøv ein du veit fungerar.

- Kan hende det hjelper å reinstallere USB 2.0 driver om du brukar USB 2.0.

Verdt å forsøke!

Lenke til kommentar

vet ikkje hva operativ system eg bruker mn eg har ett web kamera som står i usb og eg har ein trådløs mottaker til bredbåndet som står i usb... hvorfor virker disse da?

og eg har prøvd å koble mp3en å filkamera til disse usb portane mn dei blir kj registrerte der hell :cry:

Lenke til kommentar

har du SP2 ? den finner som regel USB`n med en gang!! men Sp2 er jo ikke no bra til noe annet :mad:

har ikke akkurat det samme problemet men jeg får ikke til usb 2 fordi jeg ikke har sp 1 eller 2 Windows! ;O men trenger bare å skaffe sp1 eller 2 så skal den funke vis ikke så vet jeg ikke

mulig noe som er vraka i usb porten din da eller noe ! :ohmy:

Lenke til kommentar

Hei

Først og fremst er denne posten feilpostet. Ta deg en tur utenfor gamer-forumet så vil du se at det finnes mange flere kategorier.

Når det er sagt så liker jeg ikke helt måten du skriver på. prøv å skriv hele ordet. Slik sms-språk er vi ikke noe fan av. Dessuten er det ikke alle som liker å svare på poster som er slik skrevet.

Jeg stenger denne posten nå og så foreslår jeg at du lager en ny en med litt bedre språk. I riktig kategori, nemlig denne: Lagringsmedier

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...