robiwan Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Igår kom jeg over et tilbud jeg bare ikke kunne si nei til (billig xbox og ringenes herre) og bestilte over nettet. Dette er første gangen jeg handler hos Elkjøpr på nettet, og lurer på om det er noen her som har erfaringer med dem når det gjelder leveringstid? Lurer også på om de sender meg en mail når pakken er pakket og sendt, slik at jeg får et pakkenummer med mulighet for pakkesporing? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg er bare en vanlig elkjøpselger, men jeg tror at for øyeblikket får du ikke noe pakkesporingsnr når du bestiller på elkjop.no. Men dette VIL komme snart! Hva slags leveringsmåte bestillte du? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Bestilte selv fra Elkjøp den LOTR saken. Tok selv postoppkrav men ville seff vært kjekt å vite om det har blitt sent osv. Lenke til kommentar
streeter Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Alastor Skrevet 12/10/2005 : 17:05 Jeg er bare en vanlig elkjøpselger Det tør du å si? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg er bare en vanlig elkjøpselger, men jeg tror at for øyeblikket får du ikke noe pakkesporingsnr når du bestiller på elkjop.no. Men dette VIL komme snart! Hva slags leveringsmåte bestillte du? Jeg betalte med Visa med en gang, så leveringsmåten ble vel hente pakka på posten tenker jeg. Burde hvertfall fått en mail når de hadde pakket pakka da... Alastor Skrevet 12/10/2005 : 17:05 Jeg er bare en vanlig elkjøpselger Det tør du å si? hehe... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Alastor Skrevet 12/10/2005 : 17:05 Jeg er bare en vanlig elkjøpselger Det tør du å si? Jeg er også Elkjøp-ansatt, har også vært Telenor-ansatt... Er vel to av de mest forhatte bedriftene i norges langstrakte land her på forumet. Hvorfor skulle Alastor/ andre være redd for å si det? Vanker det pryl på de som jobber der? ... Elkjøp Internett er en egen salgskanal og kan _ikke_ sammenlignes med Elkjøps butikker. Det vil komme flere muligheter i umiddelbar fremtid, også pakkesporing. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Jeg er bare en vanlig elkjøpselger, men jeg tror at for øyeblikket får du ikke noe pakkesporingsnr når du bestiller på elkjop.no. Men dette VIL komme snart! Hva slags leveringsmåte bestillte du? Jeg betalte med Visa med en gang, så leveringsmåten ble vel hente pakka på posten tenker jeg. Burde hvertfall fått en mail når de hadde pakket pakka da... Alastor Skrevet 12/10/2005 : 17:05 Jeg er bare en vanlig elkjøpselger Det tør du å si? hehe... Har ingen problemer med å fortelle hvor jeg jobber nei. Jeg er nemlig stolt over arbeidsplassen min Endret 12. oktober 2005 av Alastor Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Bestilte Half-Life 2 for en stund tilbake fra elkjop.no, fikk verken mail om pakken var sendt eller sporingsnummer. Mottok forsendelsen etter en uke, bor på Sør-Vestlandet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hva slags fraktmetode valgte du? Jeg tror man skal få en sendingsbekreftelse ved sending om man velger postpakke - men er ikke 100% sikker. Om man velger "brev" som sendingsmetode, det mest vanlige ved kjøp av spill fordi det er billig, så får man ikke noe slikt iallefall. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Handla meg Nokia 3230 hos elkjøp, første gong eg handlar over nettet hos dei. Betalte med visa og valgte å sende som brev eller likande. Bestilte mandag, så satser på at pakken er komt fram imorgen. Har dei ikkje pakkesporing? Blei ikkje elkjøp kåra til norges beste webshop av Posten? Virker litt rart akkurat det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Om du sender som postpakke så er det egentlig pakkesporing da posten registrerer pakken i sitt system. Men det er ikke noe system ennå hos elkjøp for utsending av dette pakkesporet. Men det kommer. Om du sender som brev er det, og vil heller aldri bli noen form for pakkesporing. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Men det er ikke noe system ennå hos elkjøp for utsending av dette pakkesporet. Men det kommer. Ok det var det eg tenkte på Lenke til kommentar
T2 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 E-handelsløsningen til Elkjøp er en vits. Hvordan de kan ha fått en pris for å være årets netthandelsbedrift er en gåte. Men, det er jo Posten som deler ut denne prisen og de er i hvertfall amatører på nettet. De har ikke en gang en Web Service for pakkesporing. Dette må tilsammen være Norges to største sinker på bruk av Internet-teknologi! Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg bestilte skjerm på elkjop.no og fikk ordrebekreftelse, men ikke sporingsnummer. Bestillte mandag og fikk fredag. Synes det er grei leveringstid. Det fine med Elkjop.no er at man både kan levere (angrefrist - reprasjon) til nermeste elkjøp-butikk, å sende inn (om jeg har frostått det riktig). Litt av begrunnelsen til at Elkjøp vannt denne prisen er vel at de er for alle og en hver, ikke bare oss data-freaker... (For eksempel skriver "PC som takler alle dagens spill" og ikke "Med XFX 7800 GTX m. 24 pipes, 8 vertex-s. 256 MB GDDR3 - 1250 MHz, 450 MHz core. 302 millioner transistorer +") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå