Torjus Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Med en gang jeg åpner et film format så fryser hele pcn og jeg må inn i oppgavebehandling og avslutte eller så kommer det blåskjerm der det står starting dumping av fysisk minne så restarter den. Har prøvd å formatere, men samme problemet oppstod så jeg regner med det er et hardware problem... Hva kan det være? Musikk filer virker, men ingen film formater som wmv, avi osv virker . Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Nå har fps'n i battlefield2 gått ned fra 50-60 til 20-30... Nå er det noe seriøst galt her... Det må jo være skjermkortet? Idle temp ligger på ca 61 og 5min etter bf2 ligger den på 70... Lenke til kommentar
Golrandir Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 har du klokka litt Lenke til kommentar
Golrandir Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 det er to ting som det kan være som jeg kan tenke meg for litte cache på cpuen din eller så sitter kortet ikke godt nok Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Har ikke klokka. Hvilket kort? Skjermkortet? Lenke til kommentar
Golrandir Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ja det er skjermkortet. sitter det godt nok i hoved kortet Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ikke sikker, 99% på at det ikke har noe med om det sitter godt nok eller ikke, men kan jo prøve å trykke det litt ekstra nedi. Kan også nevne at det kommer en merklig lyd fra pcn (tror det er skjermkortet) når jeg starter den og den er kald. Lenke til kommentar
Golrandir Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 kan du forklare lyden Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Jeg prøvde det nå, men det virker forsatt ikke. Det må være drivere eller hardware problem. Skal prøve med nye drivere når jeg kommer hjem Endret 14. oktober 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) JA! Takk og lov! Fant feilen *lettelse* Prøvde med driveren jeg fikk med skjermkortet og det virket fjell! Det vil si det var noe galt med den jeg lastet ned fra www.nvidia.com Skal prøve å laste ned nyeste igjen EDIT: Den nyeste virker rett og slett ikke Noen som har den som kom før den nyeste? Endret 14. oktober 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå