fakey Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Vet ikke helt om dette er riktig forum men.. Hadde avtale med dell om at de skulle komme å reparere pcen fra 3 og utover. Men varer ikke dell support kun til 5? Er d samme med leveringer? For hvis de ikke leverer etter kl. 5 er det jo forsent. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 meget mulig at de kommer etter 5 ja. Er teknikere fra annet firma som tar on-site for dem Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ser ikke ut til at de kommer. Nå har jeg skyndtet meg hjem og holdt meg hjemme å ventet på den forbanna teknikeren som skal komme, også dukker ingen opp. Nå er jeg forbanna. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ser ikke ut til at de kommer. Nå har jeg skyndtet meg hjem og holdt meg hjemme å ventet på den forbanna teknikeren som skal komme, også dukker ingen opp. Nå er jeg forbanna. hva slags avtale har du med dem? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) At de skulle komme i dag rundt/utover kl. 3 og fikse pcen min som er ødelagt. De skulle også ringe før de kom. Endret 12. oktober 2005 av banansplitt Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 så fremt du ikke har en avtale så er det kanskje best om du ringer dem i morgen og etterlyser tekniker. Med on-site så skal tekniker komme den aktuelle dagen, hvis ikke er det avtalebrudd. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Mannen hos dell sa de skulle sende en som kom for å bytte ut hovedkortet. Men jeg hadde jo en avtale? Han spurte når jeg hadde tid, jeg svarte og fikk beskjed om at ja da kommer det en og han vil ringe rett før han er framme. EDIT: Kan vel legge til at jeg har mottat en mail med no ordrestatus greier. Problemer er vel at jeg ikke får sjekket statusen pga jeg må ha kundenummer og ordrenummer. Ordrenummeret står i mailen mens det gjør ikke kundenummeret. Endret 12. oktober 2005 av banansplitt Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 min erfaring strekker seg til on-site avtaler der de forplikter seg å møte opp innenfor gitte reponstider. For all del, jeg syns du burde klage og kreve kompansering for de ikke kom Lenke til kommentar
TEE Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 For all del, jeg syns du burde klage og kreve kompansering for de ikke kom 4996658[/snapback] Ut fra ren nysgjerrighet. Hvilke tap mener du han skal ha kompensasjon for? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Vel, nå er vel den supporten svensk og vi hadde visst misforstått hverandre. Når han spurte når d passet meg sa jeg "I morgen kl tre" noe han hadde hørt som "I overimorgen kl tretten". Kom i dag da, bytta hovedkort og sånn men fiksa ikke problemet Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 For all del, jeg syns du burde klage og kreve kompansering for de ikke kom 4996658[/snapback] Ut fra ren nysgjerrighet. Hvilke tap mener du han skal ha kompensasjon for? 5001654[/snapback] kanskje burde skrevet "bedt om" som god kundeserive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå