Løve Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei Har tenkt å kjøpe meg en ny harddisk(SATA) og lurte på om det var noen guider og gode tips for å gjøre det? Har installert cd spillere o.l. før, så jeg regner med at det er ganske likt. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja, samme prinsipp som å plugge inn en lampe til stikkontakt. Installer S-ATA driver i tillegg. Lenke til kommentar
streeter Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja, samme prinsipp som å plugge inn en lampe til stikkontakt. Installer S-ATA driver i tillegg. Ikke for å forkludre den enkle installasjonsveiviseren over , men du må vite om hovedkortet ditt støtter SATA, hvis ikke må du kjøpe en SATA kontroller i tillegg til selve disken. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Med stor sjanse for å virke dum nå: Installere? Er det ikke bare å plugge den i og formatere? Om det ikke er det en skal har jeg gjort feil. Lenke til kommentar
streeter Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvis du finner et hull å plugge den i skal det jo i teorien bare være det. Hvertfall hvis du har en S-ATA disk fra før. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Med stor sjanse for å virke dum nå: Installere? Er det ikke bare å plugge den i og formatere?Om det ikke er det en skal har jeg gjort feil. Noen ganger må man innstalere Sata raid driver (er vell noen hk alle som bare har raid, eller om man har lyst å sette hd(ene) i raid, så må man innstalere det). Ellers er det bare å koble SATA rett i kontakten som passer og så ferdig med det. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Mente installere som å sette inn i maskinen. Lurte på om det var like enkelt og greit å gjøre det som det er å sette i cdspiller/brenner o.l., eller om det var noe verre eller andre ting man burde vite om? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Ja du må passe på å åpne kabinett-døren i en vinkel på 60 grader. Fra spøk til alvar. Nope, det er bare å sette inn å plugge in Endret 12. oktober 2005 av Pels Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Finnes det noen guider noen steder om hvordan fysisk å montere disker? Er greit å ha en i bakhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå