Dynejonas Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei. Vi her en gruppe på noen medlemmer som driver å lager lan på skolen her, og vi har jo litt fortejeneste. I den anledning lurer vi på hvilke svitsjer som er noe bra for lan og spilling gennerelt? Si gjerne hvorfor akkurat den eller den typen svitsjer er best takk. Og annen info som er viktig mtp. nettverk. Mvh Jonas Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Ingen som vet noe? Et dårlig svar er bedre en ingen svar...(kansje) Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Personlig liker jeg Cisco og 3Com sine switcher... Denne fra 3Com har jeg kun positive erfaringer med Det kjekke er jo også å ha en router, så ting blir litt enklere.... Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hva slags utstyr du skal ha kommer jo helt ann på størrelsen på nettverket.... Hvor mange clienter er det du skal ha? Og har dere tenkt på om dere skal ha management på backbone? Lenke til kommentar
oycob Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 mitt forslag: få en som vet hva dere trenger med på laget Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hehe, ja... Og når dere først skal bruke penger på nettverksutstyr... Tenk langsiktig... Skal dere ha større treff senere? Da trengs det også kraftigere backbone og jeg ville da anbefalt og legge en del penger inn i denne mens dere har mulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå